• Vanmiddag heb ik mijn allereerste rijles. *O*
    Ik heb er zo'n vreselijk veel zin in. Ik had dit weekend al eventjes gereden met mijn vader en dat ging toch best redelijk. Na 2 keer kwam ik weg, ghehehe. Dus, voor iedereen die in Enschede woont, pas op tussen 4 en 5 uur. Anders kan het zijn dat ik je plat rij.


    EDIT: Nou mensen, ik ben net terug van mijn eerste les en ik vond het echt geweldig! Het was dan wel alleen sturen, maar dat maakt me echt geen ruk uit. Donderdag heb ik mijn volgende les en dan mag ik lekker koppelen, dat word nog wat :Y)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 18:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    madeupyou schreef:
    (...)
    Haha prijs jezelf gelukkig, bij mij roepen ze bij alles wat ik moet doen :'D.

    Mijn rijinstructeur heeft 1 keer het stuur moeten vastpakken, omdat ik anders een autospiegel ramde, maar voor de rest ging het perfect =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Mijn rijinstructeur heeft 1 keer het stuur moeten vastpakken, omdat ik anders een autospiegel ramde, maar voor de rest ging het perfect =3

    Hihi, mijn vader heeft dat ook eens gedaan xD.
    'k vind het gek dat je niet moest schakelen aangezien dat niet zo moeilijk is :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik mocht meteen alles bij mijn eerste rijles, dus ook schakelen enzovoorts.
    Maar ik ben gestopt aangezien ik mijn theorie nog niet heb gehaald en ik daar simpelweg geen tijd voor heb, om te leren.
    En ja, ik heb al rijlessen gehad zonder dat ik m'n theorie had, lulz.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 18:24 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    madeupyou schreef:
    (...)
    Hihi, mijn vader heeft dat ook eens gedaan xD.
    'k vind het gek dat je niet moest schakelen aangezien dat niet zo moeilijk is :'D

    Tja, eerste les en dat verschilt vast per rijschool.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oei, toen was ik wel buiten. Gelukkig leef ik nog, haha.
    Maar mooi dat het leuk was (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, hoezo dat dan?

    Nou mensen, ik ben net terug van mijn eerste les en ik vond het echt geweldig! Het was dan wel alleen sturen, maar dat maakt me echt geen ruk uit. Donderdag heb ik mijn volgende les en dan mag ik lekker koppelen, dat word nog wat :Y)
    Je ziet er een jongen uit die direct voor zijn rijbewijs zou gaan als ie 18 wordt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wacht maar tot je op de snelweg mag rijden. Dat is zo geweldig. Je krijgt dan echt een overweldigend gevoel van vrijheid.

    Mijn eerste rijles was in de sneeuw vorig jaar. Ik slipte een keertje weg...

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:18 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mij lijkt de eerste rijles echt lastig ;o


    26 - 02 - '16

    Pyromancer schreef:
    (...)Je ziet er een jongen uit die direct voor zijn rijbewijs zou gaan als ie 18 wordt. (:

    Als je geen geld hebt gaat dat moeilijk (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Junns schreef:
    Wacht maar tot je op de snelweg mag rijden. Dat is zo geweldig. Je krijgt dan echt een overweldigend gevoel van vrijheid.

    Mijn eerste rijles was in de sneeuw vorig jaar. Ik slipte een keertje weg...

    Oh, dat lijkt me geweldig :9~

    En dat juist zo vreselijk eng (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Als je geen geld hebt gaat dat moeilijk (cat)
    Ik had er inderdaad even niet over nagedacht dat je in Nederland verplicht met de rijschool moet rijden. Ik heb een Nederlandse vriendin en ik vind het echt overdreven hoeveel jullie moeten betalen. Rijlessen zijn bij ons ook alles behalve goedkoop, maar als jullie jullie examen willen halen, moeten jullie echt zot veel geld dokken. :O


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Junns schreef:
    Wacht maar tot je op de snelweg mag rijden. Dat is zo geweldig. Je krijgt dan echt een overweldigend gevoel van vrijheid.

    Mijn eerste rijles was in de sneeuw vorig jaar. Ik slipte een keertje weg...
    Rijden in de sneeuw lijkt mij echt eng en doorstampen is echt fijn, maar als je in Loppem op moet rijden niet. Volgens mij is dat de korste oprit in België en ik ben dus van 0 km naar 120 moeten. Ik zat daar dit weekend echt met knikkende knieën achter het stuur.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CyberLord schreef:
    (...)
    Had je al eerder les gehad dan? Ik zit bij Rijschool Sietse, die is in Hengelo gevestigd, maar komt je ook in Enschede ophalen :Y)
    Nee, ik had nog nooit eerder les gehad! Ik heb gewoon talent (krul)
    HAHA! Nja, succes met je rijlessen!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Nee, ik had nog nooit eerder les gehad! Ik heb gewoon talent (krul)
    HAHA! Nja, succes met je rijlessen!

    Of gewoon een andere aanpak bij jou rijschool xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oehh gaaf :p
    Ik hoop dat je snel je rijbewijs haalt (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.