• Vanmiddag heb ik mijn allereerste rijles. *O*
    Ik heb er zo'n vreselijk veel zin in. Ik had dit weekend al eventjes gereden met mijn vader en dat ging toch best redelijk. Na 2 keer kwam ik weg, ghehehe. Dus, voor iedereen die in Enschede woont, pas op tussen 4 en 5 uur. Anders kan het zijn dat ik je plat rij.


    EDIT: Nou mensen, ik ben net terug van mijn eerste les en ik vond het echt geweldig! Het was dan wel alleen sturen, maar dat maakt me echt geen ruk uit. Donderdag heb ik mijn volgende les en dan mag ik lekker koppelen, dat word nog wat :Y)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 18:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rijden is cool. Het was al sinds toen ik 10 was mijn droom om auto te rijden en eindelijk heb ik een rijbewijs 8D Feel teh powerzz. I know a perfect driving song.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben om kwart voor 5 vrij. Damn. (cat)
    In welk gebied ga je rijden? Bij het station in de buurt?

    Silverlance schreef:
    Ik ben om kwart voor 5 vrij. Damn. (cat)
    In welk gebied ga je rijden? Bij het station in de buurt?

    Ik weet het niet. Ik woon tenminste dicht bij het station (7 minuten fietsen) dus het zou best kunnen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik weet het niet. Ik woon tenminste dicht bij het station (7 minuten fietsen) dus het zou best kunnen.

    Misschien dat ik dan maar naar het station moet gaan rennen. :Y)

    Mijn 1e rijles is al 2 jaar geleden ._. Have fun! Rijden is echt super leuk, tenminste ik vond het pas leuk toen ik mijn rijbewijs had en niet telkens iemand naast me had die mij ging vertellen hoe het moest. :Y)


    -

    Succes en veel plezier! [: Haha, rijden is leuk. Op familieterrein rijd ik soms ook, hoewel mijn papa er altijd naast zit als ik bezig ben. Ik rijd altijd in de bossen - er zijn alleen maar bospaden, lol - dus als ik de weg probeer is het heel anders, guess so. Nogmaals: succes. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Silverlance schreef:
    (...)
    Misschien dat ik dan maar naar het station moet gaan rennen. :Y)

    Ja, misschien is dat wel handig (cat) Als je een auto ziet van Rijschool Sietse, ben ik dat. Goodluck.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Balance schreef:
    Mijn 1e rijles is al 2 jaar geleden ._. Have fun! Rijden is echt super leuk, tenminste ik vond het pas leuk toen ik mijn rijbewijs had en niet telkens iemand naast me had die mij ging vertellen hoe het moest. :Y)

    Ik ben laat begonnen, nou ja, laat. Ik ben nog maar 18, dus ik mag dat. En ja dat lijkt me heerlijk xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik ben laat begonnen, nou ja, laat. Ik ben nog maar 18, dus ik mag dat. En ja dat lijkt me heerlijk xd


    Nee, valt hartstikke mee! En rijden is leuk. x]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 13:45 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja, misschien is dat wel handig (cat) Als je een auto ziet van Rijschool Sietse, ben ik dat. Goodluck.

    Ik zal er voor uitkijken. (cat)
    Heel veel succes! *O*

    Ik denk dat Haren wel ver genoeg weg ligt van Enschede om veilig te zijn. Succes! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik ben laat begonnen, nou ja, laat. Ik ben nog maar 18, dus ik mag dat. En ja dat lijkt me heerlijk xd

    Ik ben ook op mijn 18e begonnen. (cat) Maargoed, toen mocht ik nog niet eerder. Damn ik voel me echt oud :'D


    -

    Sverige schreef:
    (...)

    Nee, valt hartstikke mee! En rijden is leuk. x]

    Jaaa, omg. Het was wel even wennen, je moet zoveel dingen tegelijk doen, maar als je dan eenmaal rijdt :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Ik zal er voor uitkijken. (cat)
    Heel veel succes! *O*

    Hahaha doe dat en dankjewel =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Succes ermee!=) Rijden valt echt heel goed mee hoor ^^ tenzij er een ouder naast je de hele tijd zit te roepen :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay