• Vanmiddag heb ik mijn allereerste rijles. *O*
    Ik heb er zo'n vreselijk veel zin in. Ik had dit weekend al eventjes gereden met mijn vader en dat ging toch best redelijk. Na 2 keer kwam ik weg, ghehehe. Dus, voor iedereen die in Enschede woont, pas op tussen 4 en 5 uur. Anders kan het zijn dat ik je plat rij.


    EDIT: Nou mensen, ik ben net terug van mijn eerste les en ik vond het echt geweldig! Het was dan wel alleen sturen, maar dat maakt me echt geen ruk uit. Donderdag heb ik mijn volgende les en dan mag ik lekker koppelen, dat word nog wat :Y)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 18:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    madeupyou schreef:
    Succes ermee!=) Rijden valt echt heel goed mee hoor ^^ tenzij er een ouder naast je de hele tijd zit te roepen :'D

    Daar had ik toen ik met mijn vader reed gelukkig geen last van, behalve als ik iets verkeerd deed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vond mijn eerste rijles echt verschrikkelijk... Maar ik hoop dat de jouwe beter gaat (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Daar had ik toen ik met mijn vader reed gelukkig geen last van, behalve als ik iets verkeerd deed.

    Haha prijs jezelf gelukkig, bij mij roepen ze bij alles wat ik moet doen :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Succes! Ik vond mijn eerste rijles heel eng, maar eigenlijk ook wel heel erg leuk toen ik eenmaal aan het rijden was (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik had niet gedacht dat jij nog in de auto moest springen. In ieder geval veel succes. Ik heb volgende week mijn examen. Spannend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Veel succes en plezier! Ik wil binnenkort ook beginnen en heb stiekem ook al eens met m'n vader een stukje gereden. Ik trapte het gaspedaal natuurlijk veel te hard in (wist ik veel dat je met een klein beetje indrukken al wegkomt), maar gelukkig stond ie nog op de handrem. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben nog lang niet toe aan een rijbewijs. Financieel niet en met leeftijd niet.


    26 - 02 - '16

    Mijn eerste rijles is al bijna een jaar geleden en ik ben nog steeds bezig oeps.. ik hoop dat jij meer geluk hebt!


    Life is hard and then we die

    ik wil ook rijles :( maar ik heb momenteel het geld er niet voor =='
    veel plezier :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh, zolang je weg blijft van Hengelo vind ik het prima (:
    Succes! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pyromancer schreef:
    Ik had niet gedacht dat jij nog in de auto moest springen. In ieder geval veel succes. Ik heb volgende week mijn examen. Spannend.

    Hahaha, hoezo dat dan?

    Nou mensen, ik ben net terug van mijn eerste les en ik vond het echt geweldig! Het was dan wel alleen sturen, maar dat maakt me echt geen ruk uit. Donderdag heb ik mijn volgende les en dan mag ik lekker koppelen, dat word nog wat :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (zie dat je de les al gehad hebt)
    Succes met je volgende les hahah, ik moet vrijdag (voor de tweede keer) afrijden, super spannend :'D


    As travars

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, hoezo dat dan?

    Nou mensen, ik ben net terug van mijn eerste les en ik vond het echt geweldig! Het was dan wel alleen sturen, maar dat maakt me echt geen ruk uit. Donderdag heb ik mijn volgende les en dan mag ik lekker koppelen, dat word nog wat :Y)
    Bij welke rijschool zit je dan? :')
    Ik mocht wel lekker meteen beginnen met koppelen en alles :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Bij welke rijschool zit je dan? :')
    Ik mocht wel lekker meteen beginnen met koppelen en alles :Y)

    Had je al eerder les gehad dan? Ik zit bij Rijschool Sietse, die is in Hengelo gevestigd, maar komt je ook in Enschede ophalen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    madeupyou schreef:
    (...)
    Haha prijs jezelf gelukkig, bij mij roepen ze bij alles wat ik moet doen :'D.

    Yeah same here, can be frustrating as hell. Maar het wordt minder heb ik het idee. Of ik rij beter :'D.


    No growth of the heart is ever a waste