• ///

[ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:26 ]

No growth of the heart is ever a waste

Ik gok dat je jarig bent? Of zo? Gefeliciteerd, I guess?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

///

[ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:27 ]

Uchiha schreef:
    Nope. Welcome in the offtopic part of Q. This is the place where magic happens, arrr.

Okaaaaay.... Reageer trouwens even op House of Nightmares (cat) -sluipt wel weg, voordat je me wat kunt aandoen-

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

///

[ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:27 ]

Uchiha schreef:
    I dunno what to further ask eigenlijk en m'n inspiratie staat een beetje op een laag pitje. Ben eigenlijk ook van mening dat het angstgehalte in de RPG wat omhoog moet (nerd).
    Heb zo een sollicitatie, zal daarna wel effe kijken en wie weet dat ik er wat fatsoenlijks uit kan douwen. En de spellingcontrole kan niet meer bijhouden welke taal ik typ. That is funneh.

Hahahaha, beetje teveel suiker gehad Sam? Succes bij je sollicitatie en inderdaad er moeten weer eens mensen bang gemaakt worden. Nikki is al iets aan het bedenken. Input is altijd welkom :Y)