• Het is niet gegaan zoals ik het gepland had, naar het gebeurde toch.
    Afgelopen weekend hadden we een weekend met een jeugdvereniging waar mijn beste vriendin en haar broer ook beide lid zijn. Ik had de hele avond met alles en iedereen al heel gezellig zitten praten, en voornamelijk ook wel met hem vrij veel. Toen gingen we een kaart spelletje spelen en ik zat naast hem op de bank. Wanneer onze beide handen leeg waren ging ik met mijn rug naar achter tegen de leuning liggen, waar hij zacht mijn schouder begon te strelen. Ik heb nog nooit zoveel rommel gevoeld in mijn buik van zo'n simpele aanraking.
    De hele nacht hebben we zitten kletsen, aangezien hij naast mij lag en halverwege de nacht hebben we het beide aangedurfd om elkaars handen vast te pakken. Hij heeft mij ook in slaap zien vallen, wat hij schattig vond. Ook heeft hij me in de ochtend gecomplimenteerd.
    Vanochtend werd ik wakker met een sms van hem. Dus ik denk dat het van zijn kant serieus is.
    Nou vroeg mijn beste vriendin er gisteren naar, maar ik heb nog ontkent. Mijn beste vriend vind dit echt een ernorme fout en zegt dat ik het haar juist moet vertellen. Omdat het nu nog in zo'n vroege stemming is en er dan gemakkelijker een punt achter te zetten is, wanneer er zich problemen gaan voordoen, die beter te voorkomen zijn.
    Wat vinden jullie? En als ik het haar moet vertellen. Hoe dan?
    Ik ben zo bang voor haar reactie.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 8:54 ]

    Gewoon zeggen, bespaart een hoop moeite en gedoe.
    Believe me :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Echt gewoon zeggen. Als het echt is, onderdruk je dat soort gevoelens gewoon echt niet. Het maakt het veel makkelijker als je het gewoon zegt.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ephesus schreef:
    Weetje, eigenlijk snap ik niet waarom het altijd zo'n drama is als je de broer van een vriendin leuk vind. ;3


    Omdat als het uit zou gaan je je ex nog altijd tegen komt.
    Maar ik denk vooral omdat het een hele verandering is voor je beste vriendin, normaal kom je altijd voor haar, nu ineens voor haar broer. Vaak vinden beste vriendinnen dat niet echt leuk. Zij zitten dan ook alleen nog maar met een kleffe broer en vriendin opgescheept, daar wil je niet graag tussen zitten.
    Het is alleen maar lief dat ze ook aan de gevoelens van haar vriendin denkt.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:35 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Cloelia schreef:
    Als jij hem ook serieus leuk vind, kun je dat haar best vertellen, maar ik zou er even mee wachten tot je het van zijn kant ook zeker weet. Anders heb je misschien een boel drama om niets.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb het haar vanmiddag verteld. Ze zei dat ze het allang doorhad. Nog voordat ik het doorhad. Ze zei me wel dat ik moest oppassen, aangezien het niet echt eerder over kwam en er in zo'n weekend van alles kan gebeuren. (Dit was een startweekend, waarin we bleven slapen. Soort kamp)
    Ze vindt het apart en moet nog even aan het idee wennen. Gelukkig is ze niet boos over het feit dat ik het voor haar heb verzwegen

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 21:26 ]

    Penelopy schreef:
    (...)
    Het is alleen maar lief dat ze ook aan de gevoelens van haar vriendin denkt.


    Ze is te belangrijk om zomaar links te laten liggen. Daarvoor hebben we beide teveel meegemaakt!

    Iedereen hartelijk bedankt voor jullie adviezen. Het is nu afwachten wat er tussen mij en haar broer blijft spelen. Er is nu gelukkig een enorme last van me af gevallen.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Omdat als het uit zou gaan je je ex nog altijd tegen komt.
    Maar ik denk vooral omdat het een hele verandering is voor je beste vriendin, normaal kom je altijd voor haar, nu ineens voor haar broer. Vaak vinden beste vriendinnen dat niet echt leuk. Zij zitten dan ook alleen nog maar met een kleffe broer en vriendin opgescheept, daar wil je niet graag tussen zitten.
    Het is alleen maar lief dat ze ook aan de gevoelens van haar vriendin denkt.

    Ik zeg niets over haar en haar vriendin, want ik zou het natuurlijk ook moeilijk vinden om het tegen mijn vriendin te zeggen. :3
    Maar je kunt ook afspraken maken, dan ben je bij hem dan bij mij... :3 Of je gaat eens iets met z'n 3'en doen. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.