• Soms is het zo moeilijk om iets via een topic uit te leggen! Bij mijn topic mij bff, jongens en drank heb ik het voor elkaar gekregen dat sommig denken dat ik een jongen ben of een lesbiene.... geweldig! Naja maakt ook niks uit maar gewoon om het even te zeggen. Ik ben een meisje en ik val op jongens (voor de duidelijkheid ik heb niks tegen lesbienens!). Misschien is dit wel een zeurtopic maar ik wil het toch kwijt.


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Je schreef 'mijn vriendin' en dat kunnen andere mensen nog weleens anders opvatten. Bij het eerste topic had je ook als titel 'buitenlandse liefde'


    Take risks and conquer your fears.

    Via internet dingen vertellen/uitleggen is sowieso lastig. Je kan elkaars gezichtsuitdrukkingen niet zien dus er ontstaan meestal ruzies om niets en ook misverstanden zoals die van jou nu.
    Maar daar valt niet veel aan te doen. Dit topic maakt jouw misverstand nu wel duidelijk neem ik aan. ^^

    Insurgent schreef:
    Je schreef 'mijn vriendin' en dat kunnen andere mensen nog weleens anders opvatten. Bij het eerste topic had je ook als titel 'buitenlandse liefde'


    Ja ik weet het daar moets iets anders komen te staan dat echt gaat over buitenlandse liefdes maar op een of ander manier pakt ie dat niet. en toen schreef ik dat over mijn bff en was de titel vergeten te verander slim ben ik (nerd)


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    O, dat topic. Jij was erbij, ik was erbij, Alwin was erbij... Mooie tijd (cat). Maar... waarom maak je hiervoor nou nog een topic aan? x'D


    i put the fun in funeral

    Zoiets is bij mij ook wel eens gebeurd. Toen werd ik een aansteller genoemd om iets en dat bleek uiteindelijk toch niet zo te zijn omdat ze niet doorhadden dat ik autisme heb >.<


    26 - 02 - '16

    Audacity schreef:
    O, dat topic. Jij was erbij, ik was erbij, Alwin was erbij... Mooie tijd (cat). Maar... waarom maak je hiervoor nou nog een topic aan? x'D


    Omdat jij een probleem hebt. En een obsessie (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Insurgent schreef:
    Je schreef 'mijn vriendin' en dat kunnen andere mensen nog weleens anders opvatten. Bij het eerste topic had je ook als titel 'buitenlandse liefde'


    Ik schrijf ook wel eens ''mijn vriendin'', maar doordat ik ook bang ben voor zulke reacties let ik erop dat ik ''een vriendin'' zeg. Anders krijg je zo'n gedoe, bah. Vooroordelen: scoiety kills us!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik schrijf ook wel eens ''mijn vriendin'', maar doordat ik ook bang ben voor zulke reacties let ik erop dat ik ''een vriendin'' zeg. Anders krijg je zo'n gedoe, bah. Vooroordelen: scoiety kills us!

    Ik heb een keer "mijn ex-vriendin" gezegd, omdat ik geen vriendinnen meer met dat meisje was. Krijg je ook gekke reacties op...(cat)


    From these ashes, I will rise

    Mordin schreef:
    (...)

    Omdat jij een probleem hebt. En een obsessie (cat)


    Ik was moe D:
    En om een of andere reden dacht ik voor het topic te lezen al dat ze een jongen was .__.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik was moe D:
    En om een of andere reden dacht ik voor het topic te lezen al dat ze een jongen was .__.


    Ze heet iets van Ellen! En het ging erover dat ze een vriendin had die met iedereen zoent! En dat ze het raar vond dat vervolgens die vriendin steeds ging vertellen dat ze het zo vervelend vond dat ze steeds iedereen zoende!

    Dan denk je niet echt dat het een vriendinvriendin is D:


    quidquid excusatio prandium pro

    FadingSoul schreef:
    (...)
    Ik heb een keer "mijn ex-vriendin" gezegd, omdat ik geen vriendinnen meer met dat meisje was. Krijg je ook gekke reacties op...(cat)


    ''Een voormalige vriendin van mij'' werkt ook goed. Maar wat dan nog? Stel, hypothetisch, iemand zegt zoiets en diegene is werkelijk homseksueel? Wat dan? Ja, niks, naar mijn mening. Er is niets geks aan, dus gekke reacties vind ik dan dom.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mordin schreef:
    (...)

    Ze heet iets van Ellen! En het ging erover dat ze een vriendin had die met iedereen zoent! En dat ze het raar vond dat vervolgens die vriendin steeds ging vertellen dat ze het zo vervelend vond dat ze steeds iedereen zoende!

    Dan denk je niet echt dat het een vriendinvriendin is D:


    Lees het topic nog eens door denkend dat de topicmaakster een jongen is en je begrijpt me (cat). Jij bent hier de perv, niet ik D:


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Lees het topic nog eens door denkend dat de topicmaakster een jongen is en je begrijpt me (cat). Jij bent hier de perv, niet ik D:


    Nu-uh, ik had gelijk door dat het gewoon om twee vriendinnen ging. Jij was degene die dacht aan lesbiennes! PERV D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Nu-uh, ik had gelijk door dat het gewoon om twee vriendinnen ging. Jij was degene die dacht aan lesbiennes! PERV D:


    Ik dacht dat ze een jongen was, goddamnit D:


    i put the fun in funeral

    Thats the problem with internet.


    Bad decisions make good stories.