• DealExtreme ik vervloek je! Waarom heb je zoveel awesome spullen!
    Ik wilde dus gewoon een horloge bestellen, niet veel meer. Nu heb ik al 4 dingen in mijn winkelwagen en ik wil nog veel kopen. Helaas gaat dat niet, een student heeft niet veel uit te geven ;c

    Maar goed, een horloge vinden is ook erg moeilijk. Want er zijn er zoveeeeel. Had ik eindelijk een leuke, vond ik een nog veel leukere! Echt niet eerlijk D: En toen dacht ik dat ik wel klaar was, kwam DealExtreme met dingen die ik ook leuk zou vinden en ja, ik vind ze geweldig D: Maar ik kan ze niet kopen. Fuck you DX!
    Dit was de eerste horloge
    Dit is de horloge die ik nu wil

    Iemand een soortgelijke ervaring meegemaakt op DealExtreme, een andere site of gewoon in de stad?

    De rest van de spullen in mijn winkelwagen:
    Leren handschoenen. Mijn vorige zijn kapot en op deze ga ik spikes zetten :9~
    Tactical Strider Logo voor op mijn legerjas.
    Draken armband omdat het gewoon fucking awesome is!


    EDIT: Goed, ik heb nu besloten nog eventjes geen horloge te kopen en eerst eens op de markt te kijken. Las net in een review van iemand dat je zelf-opwindende horloges gewoon op de markt vind die nog goedkoper zijn dan de horloges op Dealextreme en net zo goed.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Deze is ook mooi


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hmmm, het is vet, maar nu moet er nog een horloge in xd

    Het is een horloge+kompas! \o/


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sovngarde schreef:
    (...)
    Het is een horloge+kompas! \o/

    Oh, nu zie ik het! Awesomeness.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Neeeee, ik kleed me nu zo omdat Nikki mij de moed heeft gegeven gewoon mezelf te zijn. Ik draag nu pas wat ik echt wil dragen. En tot nu toe vond Nikki alleen zo'n broek niet leuk xd Dus ze heeft eigenlijk nooit commentaar op mijn kledingstijl. She loves it :3


    Ja, mensen hebben haast nooit opmerkingen over mijn kledingstijl maar die is ook wel een beetje saai als ik eerlijk ben.

    Maar fijn om te horen/lezen dat Nikki je kledingstijl leuk vind.


    Physics is awesome

    Die armband... Is... Geweldig! Ik mag jou smaak.
    Probleem is overigens erg herkenbaar. Je wilt zoveel, maar je hebt zo weinign geld.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Die armband... Is... Geweldig! Ik mag jou smaak.
    Probleem is overigens erg herkenbaar. Je wilt zoveel, maar je hebt zo weinign geld.

    Zeg maar bedankt tegen Nikki, door haar duf ik mijn smaak te uiten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sovngarde schreef:
    (...)
    Deze is gaaf. Sowieso.

    En deze.

    :B


    LOVE THAT ONE. :9~ Beetje Steam Punk, vind ik. Maar ik heb daar geen goed oog voor, maar het gaat wel die kant op. :#


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Is dat een legerjas? ._. Lijkt meer op een overhemd. Mijn broers hadden vroeger van die echt legerjassen, was nog van mijn vader geweest. Fucking lelijk maar hun vonden het zo gaaf :'D

    Oh en sorry, maar ik vind al die dingen niet mooi. Niet mijn style (cat)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 15:19 ]


    -

    Ik ben niet zo gek op die zwarte dingen en zo...
    Maar best awesome! DealXtreme is echt goedkoop. Mijn vader heeft een illegale laserpointer gekocht die 7 km ver kan schijnen. Awesome! :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."