• Ik zoek zulke achtig schoenen, weet iemand misschien waar ik die kan kopen? (Ja ik heb al een stel S-Olivers gekocht een keer, ook gesloten maar dan in het bruin met bont en ik wil wat anders lol)


    Zo iets: Eigenlijk zoek ik gewoon hakjes die dicht zijn en het liefste zwart.



    Of met sleehak?



    Heeft iemand een idee?


    I'm a fighter, let me go.

    Van Haren, die hebben heel veel van dat soort dingen.


    Your make-up is terrible

    Axi schoen kan je van dienst zijn, ga gewoon in allemaal schoenenwinkels kijken en die inspiratie op. In de Elle en Fashionista, en niet te vergeten Vogue en de nieuwe Elle stijlbijbel zullen gaarna van advies geven over hakken dit najaar. (: Marktplaats kan ook!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bij van Haren hebben ze die waarschijnlijk wel (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Assassin schreef:
    Van Haren, die hebben heel veel van dat soort dingen.


    Oh ja, die is ook handig! Schoenenreus, Scapino en Wibra wellicht ook?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb al bij Haren gekeken maar ik vind ze toch nog duur, bij de scapino in mijn dorp hebben ze ze niet, vorig jaar wel. hahaha.


    I'm a fighter, let me go.

    Bij Van Haren hebben ze inderdaad, verder heb ik zelf zulke met sleehak, maar die zijn uit Urban Outfitters.
    En anders misschien New Look, die in sommige V&D's zit.


    As travars

    Ik heb een paar schoenen die heel erg op de eerste afbeelding lijken, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee meer waar ik die heb gekocht.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb de mijne (ze lijken wat op diegene van het 2e plaatje) gekocht bij Sac D'Anverse.

    Echt, die schoenen vindt je bij zowat elke schoenenwinkel.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Echt, die schoenen vindt je bij zowat elke schoenenwinkel.


    Maar het probleem hier is dus dat ze de zomerschoenen niet kwijt raken dus ze amper zulke dichte schoenen verkopen dus vandaar dat ik vroeg of mensen wisten waar je ze wel kan kopen want dan kan ik daar naar toe gaan want anders kom ik er voor niks.


    I'm a fighter, let me go.

    Clato2 schreef:
    (...)

    Maar het probleem hier is dus dat ze de zomerschoenen niet kwijt raken dus ze amper zulke dichte schoenen verkopen dus vandaar dat ik vroeg of mensen wisten waar je ze wel kan kopen want dan kan ik daar naar toe gaan want anders kom ik er voor niks.

    Hmmm misschien moet je is naar A'dam. Daar heb je zoveel schoenenwinkels dat ik dat soort schoenen regelmatig tegenkom.
    Maar ik weet niet of jij dicht bij A'dam woont:$


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Schoenenreus. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb er bij de New Look gezien(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    New look.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Die kan je serieus in elke schoenenwinkel vinden...


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.