• Ik wilde daarnet credits kopen, stuur ik het smsje, krijg ik van Simpel terug:

    Deze dienst wordt tijdelijk niet door Simpel ondersteunt. Excuses voor het ongemak. Kijk op www.mijnsimpel.nl voor meer informatie.

    Natuurlijk kan ik daar niet op kijken omdat mijn vader de inlog gegevens heeft en ik nu geen credits kan kopen muuh.


    Your make-up is terrible

    Dus het kopen van credits is nu iets minder simpel? D:

    Ik had verwacht dat credits kopen simpeler zou zijn. Maarja, ik neem aan dat het probleem simpel op te lossen is. En anders zul je simpelweg moeten wachten.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:46 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Dus het kopen van credits is nu iets minder simpel? D:



    Maar echt kut zeg, hopelijk lukt het snel weer!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mordin schreef:
    Dus het kopen van credits is nu iets minder simpel? D:

    Ik had verwacht dat credits kopen simpeler zou zijn. Maarja, ik neem aan dat het probleem simpel op te lossen is. En anders zul je simpelweg moeten wachten.

    -plat-
    OT; dat zuigt. Ach, geduld is een schone zaak.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wiarda schreef:
    (...)
    -plat-
    OT; dat zuigt. Ach, geduld is een schone zaak.


    Ik weet het, maar ik wilde het op de laatste dag van mijn abo kopen, zodat ik geen risico loop om ergens aan het einde van de maand ineens aan mijn belplafond te zitten.
    Simpel is de moeilijkste provider die ik ooit gehad heb. :c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet het, maar ik wilde het op de laatste dag van mijn abo kopen, zodat ik geen risico loop om ergens aan het einde van de maand ineens aan mijn belplafond te zitten.
    Simpel is de moeilijkste provider die ik ooit gehad heb. :c

    Ik ken het, alleen dan niet met Simpel, maar met DekaMobiel. Als mijn BTG op is, word het gesprek gewoon zonder pardon afgesloten en in het buitenland mag ik mijn noodtegoed niet gebruiken.
    Alleen ik zou nooit overstappen naar een andere, omdat ik bij DekaMobiel gratis beltegoed krijg en ze zo ongelofelijk goedkoop zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah, First world problems.

    Dragneel schreef:
    Ah, First world problems.


    26 - 02 - '16

    Dat is vervelend. :/