• [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 21:51 ]


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Sorry hier ging iets fout!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Gezien je opeens je bericht verwijdert heb, heb ik de mijne ook weggehaald, tenzij je er nog wel nood aan heb, dan plaats ik het terug

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 21:56 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb mijn beste vriendin een slet genoemd toen ze dat deed. Ik raad het je alleen niet aan, de enige reden waarom ze niet boos werd was omdat zat was.

    Waarom verwijder je je beginpost?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 21:58 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Dat je het feit dat ze met andere jongens zoent minder erg vindt dan dat ze er spijt van heeft, zegt nogal iets over jullie relatie. Je hoort in een relatie niet met een ander te zoenen, gewoon niet. Dat zij zich zo nodig ieder weekend lam moet zuipen en met andere jongens zoent, is haar beslissing. Persoonlijk snap ik totaal niet waarom je haar nog als vriendin ziet, maar okee, ieder z'n eigen normen en waarden. Geloof maar niet te veel in haar woorden als ze zegt dat het haar spijt, ze doet dit blijkbaar vaker en het kan haar dus geen barst schelen wat jij ervan denkt. Ik zeg dumpen.
    Verder is het misschien wel verstandig om te bedenken wat jij nou belangrijk vindt in een relatie, aangezien het je niks kan schelen met wie je vriendin allemaal gaat.


    i put the fun in funeral

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de beginpost.


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de beginpost.


    Ze heeft een nieuw topic geopend met dezelfde post.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ze heeft een nieuw topic geopend met dezelfde post.

    --> Dus dan is dit topic nutteloos: slotje.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."