• AANBID MIJ!
    Ik heb eindelijk Patience uitgespeeld.
    Na vele spellen is het me gelukt.
    M'n eerste spelletje van de dag heb ik uitgespeeld in zo'n 54O seconden.

    Hebben jullie patience al kunnen uitspelen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Camel schreef:
    Ik was daar vroeger echt heel verslaafd aan, dus ja, ik heb het regelmatig uitgespeeld (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Heel, heel erg vaak. Ik doe dat altijd wanneer ik geen internet heb en soms met gewone kaarten als ik me verveel. :')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja, dat heb ik al meedere keren gedaan maar ik heb hem een beetje aangepast dus voor mij is het makkelijker.:)

    En ik heb Spider Solitair ook al uit gespeeld maar wel op het makkelijkste niveau.


    Physics is awesome

    God, ik wil nu patience spelen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, héél vaak.
    En nu ga ik het spelen door jou. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cresseyde schreef:
    Yep, heb ik ooit gedaan! Best amusant tot je het compleet beu bent en het nooit met speelt.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Oh, goed idee van je, dacht ik net. En toen ging ik het spelen en het 3e potje heb ik gewonnen.
    Maar het duurde bij mij ook heel lang voor ik er eindelijk ééntje won. Maar je word er vanzelf beter in ^^

    Gefeliciteerd trouwens!

    Ik kan het niet elke keer dat ik het opstart ook afmaken, maar ik heb hem al redelijk vaak wel afgemaakt (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja, toch wel enkele keren. Je hebt ook snel door of je het gaat kunnen uitspelen of niet vind ik (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ja best vaak *proud face* (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    hahah heb dat op mn iPod staan, dus speel het bijna elke avond voor ik ga slapen :')


    As travars

    mijn record 1 minuut 15 xD

    Ik speel het alleen als ik écht niks te doen heb. Als ik bijvoorbeeld aan het babysitten ben, de kindjes al slapen en ik niet op het internet kan omdat ik het wachtwoord niet heb.
    Ik speel het soms uit. Helemaal niet vaak, ik druk denk ik te vaak op de hulpknop ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Haha zo vaak. Verslavend. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Yay, ik dacht laat ik even spelen, na een paar mislukte potjes 267 seconden (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind