• Dames en heren, dit maal heeft domme doos Myke haar username wél goed geschreven. Hoezo? Ik heb lopen checken, dubbel checken en: driedubbele check! Ik wou eerst Bellmansgatan, maar die was te lang. Maar: Sverige stond ook op mijn lijstje van usernames, ghehe. Dus, wat vinden jullie ervan? Ach ja, en over 2 weken kan ik jullie wellicht verblijden met een smaakvollere username, wbw.

    En: fijn weekend, wie gaat nog wat doen? Ik ga ziek op de bank liggen en Sex and the city kijken.
    Edit: Sverige is Zweeds voor Zweden.
    Dubbele edit, met behulp van Aria: mijn vorige username Svenka was fout, omdat het Svenska moest zijn. Svenska is iets grammaticaal als ik mij niet vergis. Een bijvoegelijk naamwoord of iets in die richting, bijvoorbeeld Svenska dagbladet, maar Svenks is ook nog mogelijk, en met mijn schammele kennis van het Zweeds ga ik je dat niet proberen uit te leggen. Enfin, ik heb dit niet zelf uitgezocht, maar uitgelegd gekregen van Aria. [:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 15:05 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sex and the city - the reason why I am ashamed of my name. Derp.
    En ik ben ook ziek geloof ik. Helaas mag ik weer naar Enschede heen voor een nutteloos gesprek met een leraar. Has already done those about 10 times. Daarna ga ik psychedelische shit draaien en vage dingen tekenen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Beterschap! Nog een keer x'D
    Ik ga vanavond naar toneel en daarna schoolfeest! :'D
    En morgen werken en zondag diehard leren voor proefwerkweek -.-


    Deep inside, I've never felt alive

    Beterschap(;
    Ik vind het leuk^^
    ik ga leren, leren en leren--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Beterschap(;
    Ik vind het leuk^^
    ik ga leren, leren en leren--


    Life is full of fake people

    Bedankt!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Beterschap!
    En ik vind je username erg mooi (:


    26 - 02 - '16

    Beterschap (: !
    Ik moet morgen werken en 's avonds oppassen.. En zondag is het hier koopzondag, dus moet ik ook werken. Kortom, ik ben het hele weekend aan het werken :') haha.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hehe, dat werd tijd!
    Haha, nee, grapje. Leuke username!

    Haha, maar ik ga eerst weer de lijst afwerken voor ik opnieuw usernames ga gebruiken. Ik mis mijn 1e username Layton soms. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife