Dames en heren, dit maal heeft domme doos Myke haar username wél goed geschreven. Hoezo? Ik heb lopen checken, dubbel checken en: driedubbele check! Ik wou eerst Bellmansgatan, maar die was te lang. Maar: Sverige stond ook op mijn lijstje van usernames, ghehe. Dus, wat vinden jullie ervan? Ach ja, en over 2 weken kan ik jullie wellicht verblijden met een smaakvollere username, wbw.
En: fijn weekend, wie gaat nog wat doen? Ik ga ziek op de bank liggen en Sex and the city kijken.
Edit: Sverige is Zweeds voor Zweden.
Dubbele edit, met behulp van Aria: mijn vorige username Svenka was fout, omdat het Svenska moest zijn. Svenska is iets grammaticaal als ik mij niet vergis. Een bijvoegelijk naamwoord of iets in die richting, bijvoorbeeld Svenska dagbladet, maar Svenks is ook nog mogelijk, en met mijn schammele kennis van het Zweeds ga ik je dat niet proberen uit te leggen. Enfin, ik heb dit niet zelf uitgezocht, maar uitgelegd gekregen van Aria. [:
[ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 15:05 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife