• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:53 ]

    Oké, dat is inderdaad raar.
    Wat heb ik een hekel aan dat hele gedoe van 'populair' zijn zeg.

    Eerlijk? Ik snap er niets van? :')


    Pretty is just a pretty word.

    Dat is inderdaad wel raar.
    Ik ben ook niet heel populair maar ik kan met iedereen erg goed opschieten (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind dat helemaal niet raar. Liever mezelf en een buitenbeentje dan een masker moeten dragen dat mij helemaal niet past. Ik kan de logica er best van inzien, eigenlijk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat klinkt inderdaad best raar, maar misschien kan het komen omdat je toen meer jezelf kon zijn en je nu probeert te voldoen aan de eisen van de anderen? Ik ben zelf niet populair, maar er zijn wel veel mensen die mij mogen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben niet echt populair. Ik heb gewoon twee vriendinnen waar ik altijd bij ben en dan nog gewone goede vrienden. De populaire mensen op mijn school? Die bestaan eigenlijk niet echt bij ons, of toch heel weinig.


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Lioncourt schreef:
    Oké, dat is inderdaad raar.
    Wat heb ik een hekel aan dat hele gedoe van 'populair' zijn zeg.


    26 - 02 - '16

    Ik ben zooooooooo populair, jwz bff 4evaah met mijn bitches.
    *kuch* Awkwaaaaard. :')
    Ahum. Anyway, fijn dat je je dat realiseert, ofzoiets?
    Ik ben op dit moment echt dolgelukkig. Ik heb een leuk sociaal leven, ik heb leuke en lieve vriendinnen, ik heb een schat van een vriend en mijn ouders zijn best oké. Yay for me?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik ben zooooooooo populair, jwz bff 4evaah met mijn bitches.
    *kuch* Awkwaaaaard. :')
    Ahum. Anyway, fijn dat je je dat realiseert, ofzoiets?
    Ik ben op dit moment echt dolgelukkig. Ik heb een leuk sociaal leven, ik heb leuke en lieve vriendinnen, ik heb een schat van een vriend en mijn ouders zijn best oké. Yay for me?
    Yay(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wiarda schreef:
    Ik vind dat helemaal niet raar. Liever mezelf en een buitenbeentje dan een masker moeten dragen dat mij helemaal niet past. Ik kan de logica er best van inzien, eigenlijk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Lolja, op het eerst klinkt het idd raar, maar als je uitlegt waarom, is het wel een beetje logisch. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik werd al van mijn kleuterschool gepest
    Nu niet echt meer nog heel soms....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3