• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Ik heb haar niet wakkergemaakt, alleen jouw. En blijkbaar lijk ik daar geen problemen mee te hebben' Andwoord ik sarcastisch.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik maak zachte geluidjes in mijn slaap, goedkeurend, en ik draai me om op mijn andere zij waardoor ik nu met mijn hoofd richting de kamer lig. Ik ben tevreden, waarom? Geen idee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.
    Ik voel naast me wat bewegen, maar voel dan een een fijne warmte over me heen. Ik zucht zachtjes en open dan rustig mijn ogen. Ik lag tegen John aan en een steek ging door mijn hoofd. Ik gromde binnensmonds en keek tegen Johns borstkas, als normaal had hij geen shirt aan. Toen ik zuchtte en hem wou aankijken merkte ik dat ik naakt was. Ik sloot mijn ogen, oh fijn. Dit weer? Ook hij was niet bepaald gekleed en ik keek hem aan. Ik ging met mijn hand over mijn gezicht en ik zuchtte. Wat was er precies gebeurd? Ik kan me nog vaag wat dansen en drinken herinneren, maar verder? Terwijl ik me tot mijn neus onder de dekens begroef sloot ik mijn ogen om bij te komen. Er kwam maar één logische verklaring in me op.
    We hebben seks gehad.
    Ik was nogal lui om op te staan en ook om enige beweging te maken dus liet ik het maar zo en vroeg me af wat meneer ik-heb-altijd-mijn-woord-klaar zou zeggen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    'Het is heel zielig dat je je moet vermaken met mij te pesten.' mopper ik en leun weer tegen de muur met mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Hmm.. Ik pest wel meer mensen, en daarbij was het puur toeval aangezien ik niet eens wist dat jij hier was' Andwoord ik simpelweg waarna ik zie hoe Leslie zich omdraait in haar slaap.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Weetje, het is net een Twilight Edward en Jake ding, Jake vind haar leuk Nick vind haar leuk. Maar Jake heeft haar XD en nu is het inplaats van Edward Jake XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [En waarom kwam Nick dan langs? Tamtamtammmmmmm. En Elvis, we denken weer eens hetzelfde (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {XD Ehm.. Weet ik nog niet.. Gewoon voor Leslie ofzo :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jonathan Fields
    Rachelle wordt wakker. En ze komt al snel tot de ontdekking dat we beiden naakt zijn. Mijn ogen zijn half dicht en mijn gedachten zijn dof. 'We krijgen het toch wel weer voor elkaar om telkens dingen niet meer te herinneren,' zeg ik met een ochtend stem. Hees en schor dus. Ik sluit mijn ogen weer. 'Ben ik de enige met een kater?' vraag ik dan aan haar. Ik zucht een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ben ff bezig met iets... trailer voor Jason Mccann verhaal]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.
    'We krijgen het toch wel weer voor elkaar om telkens dingen niet meer te herinneren,' zegt hij dan met een hese schorre ochtendstem. De stem die ik zo sexy vind. Ik kon wel even grinniken om mijn gedachte. Mijn ogen zijn nog gesloten en ik lig nog steeds tegen hem aan, met mijn handen om zijn borst heen. 'Ben ik de enige met een kater?' vraagt hij dan en vervolgt met een zucht. Er komt een hmm hmm geluidje uit mijn mond die een nee moet voorstellen. 'Hoe we het voor elkaar krijgen..dat is voor mij nog een vraag.' zeg ik dan met dezelfde schorre stem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Hmm.. Ik pest wel meer mensen, en daarbij was het puur toeval aangezien ik niet eens wist dat jij hier was' Andwoord ik simpelweg waarna ik zie hoe Leslie zich omdraait in haar slaap.


    Jake
    'Nou... daar is de deur. Je kan hier niets doen.' zeg ik simpel en sluit vermoeid mijn ogen weer. Ik hier zo geen zin in. 'Ik vertrek misschien.' zeg ik simpel 'ik weet dat ze van je houd en ik wil hier niet blijven omdat ik bang ben dat ik haar weer pijn te doen.' Hij moet het weten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Mischien?' Vraag ik, en weet genoeg om te weten dat als hij dat vanplan was hij het sowieso gedaan had, 'Wat heeft ze gezecht dat je er aan bent gaan twijfelen of je wel of niet weg gaat' Vraag ik hem vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik rol met mijn ogen. 'Ze wil dat ik geen stomme dingen doe en ze weet dat ik die ga doen, dus zei ze dat ze van me hield.' Het klinkt zachtjes maar duidelijk genoeg. Ik vertrek morgen, ze zei het gewoon omdat ze niet wil dat ik iets doms doe, sorry Les. ik ga iets doms doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Hmm.. Waneer ga je weg dan?' Vraag ik hem vervolgens, blijkbaar dacht hij dat ze het zei zodat hij zou blijven.


    Don't be like the rest of them, darling