• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Morgenochtend vertrek ik.' zeg ik en kijk naar Leslie. Ik zucht weer zachtjes en denk na over waar ik naartoe kan gaan. Frankrijk? Terug naar het huisje? Hm... nee te veel herinneringen. New York?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ze maakt een geluidje en ik weet niet of het een ja of een nee is. Dus ik weet niet of zij ook een kater heeft, ik ga er maar voor de zekerheid wel van uit. Dan kan het alleen maar meevallen. Dan zegt ze ook iets, ook zij heeft een ochtendstem. Het klinkt wel schattig. 'Het komt door de drank in iedergeval,' mompel ik dan. Ik haal een hand door mijn haar. Het erge hiervan is, nu weet ik niet eens of de seks goed was. Dat ik dingen vergeet makt me niet zoveel uit, maar dit soort dingen is toch wel irritant. 'Gaan we straks ontbijten?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Wat denk je dat zij er van vind als jij plots weg bent?' Vraag ik hem terwijl ik naar Leslie kijk, ze lag in iedergeval rustig te slapen.

    {Laat Leslie anders nu wakkerworden en dit deel van het gesprek horen :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik antwoord eerst even niet. 'Ik weet niet... ze zal woedend op me zijn denk ik.'
    Ik ga met mijn hand even door mijn haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okay]

    Leslie Day
    Ik merk dat ik wakker word, maar ik blijf gewoon nagenieten en met gesloten ogen liggen. Ik word me bewust van stemmen en besef dan dat het Nick is. Hij zegt iets. Maar ik kan het niet begrijpen, hoe bedoelt hij, als jij plots weg bent? Ik weet het niet. Ik besluit zo te blijven liggen en blijf heel rustig ademhalen. Jake antwoordt, dat ze woedend zal zijn. Ik vraag me af over wie ze het hebben en waarom ze überhaupt samen praten. Natuurlijk mag dat van mij, maar ik snap niet waarom.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 20:13 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmmm..' Mompel ik, geen idee of ik dat idee nou zo verschrikkelijk zou vinden, waarschijnlijk zou ik er geen probleem mee hebben als ze Jake hate ook al was het maar voor even.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik denk even na. Sterrenshot. Waar zou je dat eigenlijk kunnen kopen? Geen idee.
    'Jij zal wel content zijn als ik vertrek.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.
    'Het komt door de drank in iedergeval,' Ik knikte instemmend. 'Klopt.' zeg ik monotoon en ik opende mijn ogen waarna ik hem aankeek. Weer geen benul van wat ik met hem heb gedaan. Wanneer wist ik nou wat ik had gedaan. 'Gaan we straks ontbijten?' vraagt hij dan en ik knik. 'Is goed.' Ik was nogal beduusd en toen ik even een blik over de kamer heen wierp zag ik overal kledingstukken liggen. 'Het is er nogal..wild aan toe gegaan?' Het was niet echt een vraag, maar ook wel weer aangezien ik niet meer wist wat ik had gedaan. 'Ik wil alleen mijn bed niet uit.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick
    'Ik en Leslie? Ik heb geen idee, ze vind jouw leuk' Andwoord ik kalm, waarna ik naar hem kijk, 'Waar denk je aan?' Vroeg ik hem vervolgens, ik vond de blik in zijn ogen maar niets.. Net alsof hij op het punt stond zelfmoord te plegen, niet dat ik dat zelf erg vond maar Leslie kwam er niet meer bovenop.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Is content blij ofzo? XD]

    Leslie Day
    Ik luister naar het gesprek. Het is me nu wel overduidelijk waar het over gaat. Jake die vertrekt, en Nick die vroeg hoe ik erop zou reageren. Jake denkt woedend en Nick mompelt alleen maar wat. Jake gaat echt vertrekken. Maar wat dan met vanochtend. Toen Jake en ik gewoon nog samen zaten. Jake zou niet meer weggaan, we zouden het samen overwinnen. En doen alsof we in de vijftige jaren leven. Gewoon rustig en lieflijk. Niet gelijk seks of wat dan ook. Maar gewoon rustig aan opbouwen. Zodat we voorzichtig zijn en elkaar niet zomaar pijn doen. Dan spreekt Nick weer. Dat ik Jake leuk vind. En hij vraagt waar Jake aan denkt. Dat wil ik ook wel horen. Dit doet me zo aan Twilight denken.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 20:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik twijfel even maar vraag dan toch. 'Waar zou je sterrenshot eigenlijk kunnen kopen? Niet dat ik dat wil kopen maar ik vroeg het me gewoon af.' lieg ik half.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ja sorry xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Sterrenshot, dus wel zelfmoord, 'Waarom zou je willen weten waar je het zou kopen als je het niet wilt gebruiken?' vraag ik hem vervolgens waarna ik nadenk. Ik had jaren geleden 2 van die dingen gekocht van een andere Demon, zoiets gaat via via, en die lagen volgensmij nogsteeds in de kluis onder de vloer in mijn slaapkamer.

    {Haha, ik vroeg het me ook al af..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik moet er maar 2 hebben. 1 voor Ashley en één voor... ' Ik slik even 'Noodgevallen.' noem ik het dan maar. Hij weet vast wel hoe ik eraan kan komen maar ik weet niet hoe ik hem zover zal krijgen het me te vertellen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Sure, hebben die nooitgevallen ook iets te maken met jezelf of heb ik dat verkeerd?' Vraag ik hem, eens kijken of hij daar ook eerlijk op andwoord.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 20:30 ]


    Don't be like the rest of them, darling