• Ik vroeg me af of er nog meer Merlin fans zijn op Quizlet. Dus als je een Merlin fan bent meld je hier dan aan en dan kunnen we gezellig allemaal samen over de geweldige mensen uit Camelot praten.
    Zeg ook even gelijk wat je allemaal al hebt gezien.

    Merlin fans
    Emrys Alles vanaf het begin
    Junns
    Insidiae Een en twee begint aan drie
    Nixie Alles vanaf het begin
    MrsTommo Seizoen een en twee bezig met drie





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 12:29 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Insidiae schreef:
    (...)

    Even denken hoor, die aflevering waar Mordred Morgana opzocht in het kasteel en toen ging Morgana het kristal stelen. (:
    Waarschijnlijk ga ik er vanavond nog een of twee kijken. ^^

    Ah die ken ik nog wel, vrij logisch aangezien ik ze allemaal minstens twee keer heb gekeken en als 5 afgelopen is begin ik waarschijnlijk aan de derde keer. De laatste aflevering van alle seizoen samen met de eerste vind ik altijd de leukste.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Ah die ken ik nog wel, vrij logisch aangezien ik ze allemaal minstens twee keer heb gekeken en als 5 afgelopen is begin ik waarschijnlijk aan de derde keer. De laatste aflevering van alle seizoen samen met de eerste vind ik altijd de leukste.


    Haha dan is het inderdaad best logisch. Ik heb zelf seizoen 1 dubbel gezien, maar dat kwam omdat we destijds het tweede seizoen nog niet hadden. Nu hebben we het tot en met seizoen 3 op dvd en hopelijk binnenkort nog meer. :'D
    Ik vond de laatste aflevering van seizoen 1 echt geweldig. ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik heb helemaal niks van Merlin op dvd. Alles of via internet of gedownload maar ik heb ook geen dvd speler dus het zou anders heel moeilijk zijn geweest om ze te kijken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wat is Uther een klootzak zeg. All I did was for the kingdom, please Arthur.
    Ik zat echt zo van steek je vinger in je reet en ga weer dood. Volgende week komt Morgana weer als ik het goed heb gezien net.

    Spoiler alert!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik heb helemaal niks van Merlin op dvd. Alles of via internet of gedownload maar ik heb ook geen dvd speler dus het zou anders heel moeilijk zijn geweest om ze te kijken.


    Dan kan je het inderdaad beter via internet kijken of downloaden. (:
    Ik heb gisteren trouwens seizoen 2 afgekeken en ik begin binnenkort aan seizoen 3. ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    En ik blijf erbij dat het kut is dat Elyan dood is gegaan. Ik zit al vanaf zaterdag boos te zijn om het feit dat ze hem echt hebben laten doodgaan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    En ik blijf erbij dat het kut is dat Elyan dood is gegaan. Ik zit al vanaf zaterdag boos te zijn om het feit dat ze hem echt hebben laten doodgaan.


    Spoilers voor degene die nog niet bij seizoen vijf zijn. Maarja, hij was een van mijn favo knight... :(


    #WWED - What Would Emma Do?