• Ik vroeg me af of er nog meer Merlin fans zijn op Quizlet. Dus als je een Merlin fan bent meld je hier dan aan en dan kunnen we gezellig allemaal samen over de geweldige mensen uit Camelot praten.
    Zeg ook even gelijk wat je allemaal al hebt gezien.

Merlin fans
    Emrys Alles vanaf het begin
    Junns
    Insidiae Een en twee begint aan drie
    Nixie Alles vanaf het begin
    MrsTommo Seizoen een en twee bezig met drie

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 12:29 ]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Morgana is nou eenmaal ook echt geweldig. Als ik moest kiezen zou het waarschijnlijk toch Merlin zelf zijn of Gwaine. Gwaine is echt zo geweldig ;D

ik zou lancelot willen kiezen

maar jammer genoeg.... he no longer with us

Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

Argh ik vond Lancelot echt zo vreselijk perfect en alles. Eerst ging het nog wel maar ze hebben hem echt iets te goed gemaakt met alles.

Ze hebben Lancelot verpest toen ze hem terug lieten komen door Morgana.

Morgana is overigens mijn favoriet. Denk eens na hoeveel mensen Morgana heeft gedood en dan hoeveel Merlin er heeft gedood. Zo slecht is ze niet :Y)

#WWED - What Would Emma Do?

Omg... en ik maar denken dat jullie me zouden haten als ik morgana als favoriet nam xD
    glad i'm not alone...

Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

YAY Merlin topic ;3
    Ik heb ze niet allemaal gezien, maar zeker wel de 1e 2 seizoenen.
    Mijn vader had ze een keer gedownload maar daarna verwijderd dus heb ik de rest niet kunnen zien :(

"Live life for the moment because everything else is uncertain"-Louis Tomlinson

MrsTommo schreef:
    YAY Merlin topic ;3
    Ik heb ze niet allemaal gezien, maar zeker wel de 1e 2 seizoenen.
    Mijn vader had ze een keer gedownload maar daarna verwijderd dus heb ik de rest niet kunnen zien :(

Ze staan allemaal op internet als het goed is, gewoon Merlin Episodes intikken op Google en dan kan je ze heus wel ergens vinden. Ik ga er trouwens een week niet meer zijn dus vooral niet te veel praten als ik weg ben of juist wel dan kan ik lekker veel terug gaan lezen ;D

Oh ok dankje, ik zal eens kijken :)

Ik heb net weer twee afleveringen gezien van seizoen 2. (:
    Eerste ging over dat Arthur was betoverd en daarna verliefd werd op Lady Vivian.
    Die andere ging over dat Mordred terug kwam naar het kasteel en Morgana het kristal ging stelen.
    Ik vond Morgana echt geweldig. ;p

You always have a choice in life, it's sometimes just

Dittany schreef:
    Ik heb net weer twee afleveringen gezien van seizoen 2. (:
    Eerste ging over dat Arthur was betoverd en daarna verliefd werd op Lady Vivian.
    Die andere ging over dat Mordred terug kwam naar het kasteel en Morgana het kristal ging stelen.
    Ik vond Morgana echt geweldig. ;p

Die is echt leuk met Lady Vivian.
    Ik vind Morgana ook leuk, maar haar zus Morgause ook.

MrsTommo schreef:
    (...)

Die is echt leuk met Lady Vivian.
    Ik vind Morgana ook leuk, maar haar zus Morgause ook.

Haha die is inderdaad geweldig! (:
    Ik heb van Morgause nog maar 1 aflevering gezien en ze komt weer voor in de aflevering hierna, die ik dus nog moet zien. Ik ben benieuwd, ze lijkt me geweldig! ^^

[ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 21:45 ]

Ja, had je die gezien wanneer arthur en merlin naar een verlaten kasteel gaan ivm de moeder van arthur? Daar komt Morgause ook in voor.

MrsTommo schreef:
    Ja, had je die gezien wanneer arthur en merlin naar een verlaten kasteel gaan ivm de moeder van arthur? Daar komt Morgause ook in voor.

Ja, die heb ik gezien! (:
    Die was echt awesome. ^^

Dittany schreef:
    (...)

Ja, die heb ik gezien! (:
    Die was echt awesome. ^^

Ja vond ik ook :)
    Ik vind Bradley James echt schattig hihi, jij?

MrsTommo schreef:
    (...)

Ja vond ik ook :)
    Ik vind Bradley James echt schattig hihi, jij?

Ja ik ook! Vooral toen hij verliefd keek in die aflevering met Vivian. ;p