• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ja, maar zit nu nog aan mijn hw...
    Pff, Griekse letterkunde in een notendop, hoe interessant ^^

    vooral al die namen en datums dat we uit ons hoofd moeten kennen.
    Sappho van Mutilene, Pindaros van Thebe, whatever allemaal xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ik moe latijn leren zo ma heb ni vel zin xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Ik hoop dat dat inderdaad gebeurt.' glimlach ik en kus haar zachtjes. Er is al heel wat mensen weg, raar aangezien er morgen geen les is door het bal.


    Leslie Day
    Hij kust me zachtjes en ik kus hem terug. Ondanks wat er vandaag allemaal gebeurd is, kan ik dat op dit moment gewoon even vergeten en alleen zijn met Jake en niemand anders dan Jake. Alsof de rest gewoon verdwenen is, niet meer bestaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [behalve Nick xd evil me :Y) Lol belong with me van Taylor Swift past soms echt in ons leven xd]

    Jake Sadler
    'Wat zou er nog moeten gebeuren om het helemaal geweldig te maken, juffrouw Day.' zeg ik glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahahahaha daar dacht ik dus serieus ook aan om het te schrijven maar ik vond het te Zielig :') met een hoofdletter Z inderdaad.]

    Leslie Day
    Hij vraagt wat er daarvoor moet gebeuren. 'Jij. Ik. Samen,' zeg ik dan. Ik kijk hem aan. 'Vannacht.' een lachje speelt om mijn lippen. Ik denk wel dat Jake weet wat ik bedoel. Vrijen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grinnik en druk een klein kusje in haar nek en fluister dan 'Misschien kan dat inderdaad nog gebeuren.' tegen haar huid aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik krijg kippenvel door Jake. 'Niet hier,' kreun ik zacht en gefrustreerd. Hoewel ik het lekker vind... We staan in een volle zaal. En ik ben met dit soort dingen toch wel ervan dat niet iedereen het hoeft te zien. Een kus, oke. Maar in de nek. Hm.. Neh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grinnik en kijk haar ondeugend aan. 'Waar dan wel?' vraag ik onschuldig en houd mijn lachen in. Nog steeds heb ik haar stevig vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kijkt me ondeugend en onschuldig tegelijk aan. 'Je ben echt een demon,' zeg ik met een lachje. Ik draai om zijn vraag heen. Expres. Dat doe ik zo vaak. Ik kijk met een lachje naar hem op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'En jij bent een engel' zeg ik doelend op zowel haar lieve karakter als op haar jurk.
    'Dus eigenlijk zijn wij verboden?' zeg ik grijnzend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach en wiebel dan met mijn wenkbrauwen. 'Oe, dat is aantrekkelijk. Iets wat verboden is,' en ik kijk met een lachje naar Jake. Een engel en een demon dat gaat gewoon niet samen. Vroeg of laat gaat dat gigantisch fout en ja, dan heb je gewoon problemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Zo dus Leslie is toch niet zo'n engel. Ze is iets te dol op verboden zaken.' zeg ik met een deftige stem alsof ik voor het nieuws werk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik dus toch niet zo'n goede engel ben. 'Dat komt omdat jij een goede demon bent. Je het een slechte invloed op me,'zeg ik en ik grijns naar hem. 'Maar Oke, ik zal een goede engel zijn.' ik maak me los uit zijn armen en zorg dat er 1 armlengte afstand tussen ons zit. 'Niet te dicht bij me komen, afstand is netjes dus goed.' en ij kijk hem met een onschuldige glimlach aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht 'Verander in een demon.' zeg ik en doe alsof ik haar hypnotiseer. 'Verander, verander, verander.'

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 15:16 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik sluit mijn ogen zodat ik niet afgeleid wordt. 'Nee Jakey, ik zal een goede engel zijn...' en ik grinnik. 'En als je een demon van me wilt maken moet je toch iets meer je best doen. Me verleiden.. Om slechte dingen te doen.' en ik open mijn ogen en kijk hem met een speelse blik aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.