• Sorry als hier al een topic over was, maar volgens mij had ik er nog nika over gezien :x

    Jaaaa :'D
    Ookal komt het album pas eind deze week pas uit, je kunt hem nu al beluisteren :]
    Hierzo.
    Voor diegene die het nog niet weten: Chris (bassist) heeft in dit album ook twee nummers ingezongen ^^

    Ik ben eerlijk gezegd nu al helemaal fan van Panic Station, Big Freeze & Save Me. Wat vinden jullie? ^^

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 17:20 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nicee (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Oehh, tnx voor die link!
    Ik ga luisteren.


    Aan niets denken is ook denken.

    Sapientia schreef:
    (...)
    Muse zou Muse niet zijn als ze niet eens wat anders proberen :') Maar er was allang vantevoren 'gewaarschuwd' dat er dubstep in het album zou komen.
    Ik stoor me er eigenlijk nauwelijks aan, vooral omdat ik de nummers die écht dubstep zijn (Unsustainable, Supremacy, Follow Me), me niet anders zou kunnen indenken dan dubstep.
    En Chris heeft inderdaad een geweldige stem! Anders dan die van Matt (natuurlijk), maar even geweldig. ^^


    Hmm, het is niet de dubstep waar ik niet aan kan wennen. Eigenlijk vind ik dat best wel vet. Unsustainable en Supremacy zijn dan ook zeker mijn favorieten van het album! Maar ik vind toch dat sommige nummers wat meer pit mochten hebben. Sommige nummers lijken echt te gaan knallen, in het begin, maar dat wordt hem dan net weer niet, als je begrijpt wat ik bedoel, haha.

    Ik heb het album even beter beluisterd, en ik vind hem nu ook zeker niet slecht. De twee nummers die ik hierboven al noemde vind ik echt geweldig, maar sommige nummers vind ik toch nog steeds een beetje jammer. Misschien komt het nog! :'D

    Die liedjes zijn zooooo goed! Heb je de DVD ook? :)


    I think I'm losing what's left of my minbd