• Ik denk dat ik verliefd ben op een jongen. Een maand geleden heb ik hem leren kennen op een feest (waar ik per toeval terecht was gekomen). Ik heb toen de hele avond met hem alleen doorgebracht en hij was super lief. sindsdien is hij het enige waar ik aan kan denken. Ik ben nog nooit eerder verliefd geweest maar ik denk dat ik het nu ben...
    Het probleem is dat ik aleen zijn voornaam ken, geen nummer geen adres. Ik zou hem heel misschien kunnen bereiken (wat ik wel heel graag zou willen) via wat mensen uit mijn oude klas, maar tot nu toe heb ik nog niets durven vragen. *zucht* ik weet echt niet meer wat ik moet doen.


    I swear I can't remember

    Gewoon vragen. Je kunt er onmogelijk slechter van worden toch? Als je het niet probeert zul je nooit weten of het iets zou kunnen zijn.


    It's so easy to be evil

    EmptyEyes schreef:
    Gewoon vragen. Je kunt er onmogelijk slechter van worden toch? Als je het niet probeert zul je nooit weten of het iets zou kunnen zijn.

    ja dat klopt, maar ik vind het heel eng om het zonder aanleiding zomaar te vragen.


    I swear I can't remember

    De aanleiding... ik vond het laats gezellig en zou nog eens willen afspreken...

    Maar ik kan me zeker wel voorstellen dat zoiets toch eng is om te vragen. Ik ben het wel met EmptyEyes eens, als je het niet probeert weet je het niet. Nee heb je, ja kan je krijgen.

    Ga er gewoon voor! Heel veel suc7 ermee, anyway, en ik hoop echt voor je dat er iets positiefs uitkomt.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    De aanleiding... ik vond het laats gezellig en zou nog eens willen afspreken...

    Maar ik kan me zeker wel voorstellen dat zoiets toch eng is om te vragen. Ik ben het wel met EmptyEyes eens, als je het niet probeert weet je het niet. Nee heb je, ja kan je krijgen.

    Ga er gewoon voor! Heel veel suc7 ermee, anyway, en ik hoop echt voor je dat er iets positiefs uitkomt.


    dank je, ik denk dat ik het gewoon moet doen. ben nogal verlegen vandaar dat ik het eng vind...


    I swear I can't remember