• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blake Dillon White.
    Ik lach terwijl Chloe zich naar achteren laat vallen en ik sluit even mijn ogen. Mijn neus snuift wat lucht naar binnen en ik ruik de geur van salamie met knoflook. Ik pak met mijn ogen dicht dat broodje en neem een klein hapje. Chloe heeft hem perfect gesmeerd, een kleine laag boter en een paar plakjes salamie. Heerlijk.
    Gulzig pak ik een broodje en tevrede begin ik er op te kauwen. Food.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Nadat ik mijn broodje naar binnen heb gewerkt sluit ik mijn ogen en geniet van de zonnnestralen die op mijn gezicht vallen. Langzaam hef ik mijn hand en vind op gevoel Blake's rug, waar ik zachtjes cirkeltjes begin te maken met mijn vingertoppen terwijl ik zachtjes een liedje neurie.


    •

    Blake Dillon White.
    Ik verstijf eventjes als Chloe's vingers mijn rug raken. Maar dan ontspan ik weer, het is Chloe. Mijn t-shirt kreukelt terwijl ze zachtjes rondjes begint te draaien met haar vingers op mijn rug. Ze begint een liedje te neurieën en ik heb zin om mee te neurieën. Maar omdat ik nou eenmaal niet kan zingen laat ik het aan haar over, en verpest ik haar liedje niet.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Met mijn ogen dicht wiebel ik een beetje heen en weer totdat ik half tegen Blake's rug aan gekropen ben, terwijl mijn vingers zachtjes doorgaan met figuurtjes tekenen op zijn rug. Ik moest even grinnikend toen hij verstijft was op het moment dat ik zijn rug aanraakte, maar nu was hij weer totaal ontspannen. Zachtjes stop ik met neurieën, m'n liejde was onderhand afgelopen en ik bleef doodsstil tegen Blake's rug liggen.


    •

    Christian Everson

    Wanneer Allison komt zitten en mijn hand vastpakt is mijn eetlust voorbij, niet omdat ik het niet wil, maar omdat er een verlieft gevoel mijn lichaam binnenstroomt. Ik kijk naar onze handen en glimlach breed. Ze is ook zo lief. Blake en Chloe liggen/zitten ook tegen elkaar, het ziet er wel leuk uit. Nog altijd snap ik niet waarom Blake boos op me was.
    "Allison, ik vind je echt super leuk." zeg ik dan en sla mijn vrije arm om haar heen, waarna ik haar tegen me aantrek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik kijk naar Christian die zegt dat hij me super leuk vindt. Ik glimlach erdoor en kruip dichter tegen hem aan terwijl hij me ook tegen zich aantrekt.
    'Ik vind jou ook heel erg leuk,' zeg ik met een lichte blos op mijn wangen. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder.

    [HAHA, Blaine heeft zich echt voor schut gezet in Gap bij Jeremiah. - Sorry, kben Seizoen 2 aan 't kijken van Glee XD.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Hahaha ohjah! doe aflevering is geniaal! Ik zin nu opnieuw seizoen drie te kijken en met mijn ouders seizoen twee haha. Maar ik had seizoen drie op tv gevolgd, maar ik heb de dvdbox gewoon gekocht :P]

    Christian Everson

    Ik glimlach breed wanneer Allison zegt dat ze mij ook heel erg leuk vind. Ik leg mijn hoofd op haar hoofd en kijk wat voor me uit.
    Dan doe ik mijn hoofd recht en leg mijn wijs- en middelwinger onder Allison haar kin, ik draai haar naar me toe en druk mijn lippen licht en teder op de hare. Deze kus is tot nu toe de langste die we ooit hebben gehad. Ik sluit mijn ogen en kus haar nog altijd teder. Na een aantal seconde haal ik mijn lippen van de hare en open mijn ogen langzaam, dan kijk ik haar aan en glimlach. Mijn vingers liggen nog steeds onder haar kin en kijk gezicht is nog altijd vlak bij het hare.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [XDD, ik heb hem vandaag zomaar gekregen van mijn lieve pappieee! En ik wil dat iedereen weet hoe blij ik met die box en met hém bennn! <3. En Blaine en Kurt zijn zooo lief, ik zit gewoon elke keer te kijken of ik de naam Chris Colfer en Darren Cris voorbij zie komen, of ze in die aflevering zitten :3. Is Seizoen 3 leuk?]

    Allison Doutore.

    Ik voel dat Christian zijn lippen op die van mij drukt, heel teder. Het is de langste kus die we hebben gehad. Na een tijdje trekt hij zijn hoofd heel licht terug, maar zijn vingers liggen nog onder mijn kin en mijn gezicht is nog best dicht bij me. Ik kijk met een lieftallige blik naar hem.
    'Niet stoppen,' fluister ik zachtjes tegen zijn lippen, alleen hoorbaar voor Christian. Ik druk mijn lippen zachtjes weer op die van hem en begin opnieuw een hele tedere kus.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ja seizoen drie is leuk :3 Hihi, ik ga niks verklappen. Hou ik zelf ook niet van.]

    Christian Everson

    "Niet stoppen." Fluistert Allison tegen mijn lippen en drukt ze weer teder tegen de mijne. Ik laat mijn hand van haar kin naar haar schouder zakken en leg hem daarop. Ik geef haar een zacht duwtje zodat ze naar achter gaat, ik ga boven haar hangen en kus nog altijd verder.
    Ik streel door haar haar heen en geniet van deze kus...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik open mijn ogen even omdat ik die dicht had gedaan en kijk omhoog naar hem. Ik trek mijn hoofd even terug.
    'We zijn aan het picknicken lieve schat,' grinnik ik eventjes en zet ons zachtjes weer recht, ik heb wel nog mijn armen om zijn nek.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik trek rood weg wanneer Allison ons weer recht zet, ik krap ongemakkelijk aan mijn achterhoofd. "V-vergeten?" zeg ik onschuldig en kijk Allison aan. Wanneer ik haar zie, verdwijnt alles pm mij heen, ik kan niet eens meer helder nadenken. Ik voel hoe mijn houd begint te tintelen en jeuken. Mijn zicht veranderd ook ineens. Ik laat Allison los. Ik wil wat zeggen maar het klinkt als een blafferig geluidje. Niet veel later verander ik in mijn wolf. Ik kijk beschaamd naar de grond en zit wat beteuterd op mijn kont. Ik sta op en loop tot naast het picknick kleed en ga daar zitten. Ik houd mijn kop een beetje schuin en kijk naar Allison.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blake Dillon White.
    Ergens heb ik wel door dat Allison en Chris een heel gesprek hebben, maar ik let er niet zo op. Ik heb mijn ogen dicht en lig nu naast Chloe op het kleed. Mijn gezicht op enkele centimeters van haar gezicht. Zachtjes adem ik in en uit. Als het zo verder gaat val ik nog in slaap.
    Ik leg mijn hand op haar hand die dicht bij haar ligt.
    Chloe is van mij.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Ik merk dat Blake ook op het kleed gaat liggen, met zijn gezicht een enkele centimeters van het mijne verwijderd. Geconcentreerd luister ik naar zijn ademhaling, waardoor alle andere geluiden op de achtergrond verdwijnen. In een opwelling druk ik mijn gezicht even tegen zijn nek aan en laat mijn hoofd zo liggen, mijn neus in het kuiltje in zijn nek gedrukt. Wanneer hij zijn hand op de mijne legt kan ik een glimlach niet onderdrukken, het vertrouwde gevoel komt weer in mezelf omhoog borrelen waardoor ik een keer diep in adem. 'Lieve Blakie,' fluister ik zacht in zijn nek.


    •

    Allison Doutore.

    Ik zie dat Christian in een wolf veranderd is en grinnik eventjes, ik kan het niet inhouden. Ik sta zachtjes op en loop naar hem toe, waarna ik naast hem op mijn knieën ga zitten en mijn armen om zijn mooie, zachte vacht heensla bij zijn hals.
    'Je bent lekker zacht,' fluister ik zachtjes in zijn vacht.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Blake Dillon Withe.
    Opeens ligt Chloe tegen me aan. Ze fluister heel zachtjes,'Lieve Blakie,' en ik smelt weg. Ik sla een arm om haar heen en voel hoe ze in en uit ademt in mijn nek. Ik aai haar met mijn andere arm over haar prachtige gouden haar.
    'Lieve Chloe,' fluister ik terug. Ik adem haar heerlijk geur in en geef haar een kusje op haar voorhoofd.
    'Lieve, lieve, lieve Chloe.'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.