• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Blake Dillon White.
    'Ik voel me goed, maar was dat die knal? Werdt er op je geschoten?' Ongelovig kijk ik haar aan. En hijs ik haar omhoog, ondersteun haar met een arm en begeleid ik haar terug naar het huis.
    'Sorry, ik zou je best op willen tillen, maar ik ben helaas niet zo sterk,' zeg ik spijtig.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    'Als jij niet deze kant op was gerend hadden ze misschien ook op jou geschoten Blake,' zeg ik doodserieus, terwijl ik me gewillig omhoog laat trekken en door hem ondersteunend naar het huis terug loop.
    'Sorry, ik zou je best op willen tillen, maar ik ben helaas niet zo sterk,' hoor ik hem fluisteren, met spijt in zijn stem. We zijn inmiddels bij de rand aan het bos aangekomen en onmiddellijk stop ik met lopen waardoor hij ook genoodzaakt is om te stoppen. 'Blake, dat vind ik juist zo leuk aan jou, jij bent niet zo'n patsertje die met z'n spieren loopt te pronken, begrijp je dat?' zeg ik vol overtuiging terwijl ik mijn blik in de zijne boor.


    •

    Blake Dillon White
    'Blake, dat vind ik juist zo leuk aan jouw, jij bent niet zo'n patsertje die met z'n spieren loopt te pronken, begrijp je dat?' Zegt Chloe vol overtuiging terwijl ze me aan kijkt. Ik voel me een beetje rood worden. En dan grijns ik weer naar haar. Ik laat haar mijn losse arm zien, okal zit er een sweater omheen.
    'Kijk eens naar mijn spieren,' grijns ik terwijl ik mijn arm krom. Een miezerig hoopje spier bolt op onder de mouw en ontevrede kijk ik er naar. Dan draai ik me weer naar Chloe om en steek ik mijn tong uit.
    'Wat denk je? Zal het ooit nog goed komen met dat bergje?'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    'Kijk eens naar mijn spieren,' grijnst Blake breed, terwijl hij zijn arm kromt en er door zijn sweater een kleine bolling te zien is. 'Wat denk je? Zal het ooit nog goed komen met dat bergje?'
    Ik schiet hard in de lach en voel dat de dofheid uit mijn ogen verdwijnt en er weer een twinkeling in komt te liggen. 'Blake je bent een mafkees!' roep ik lachend uit terwijl ik even in zijn armspieren knijp. 'Maar wel een leuke mafkees,' zeg ik er dan hoofdknikkend achteraan. 'En met of zonder spieren, ik blijf je altijd leuk vinden,' geef ik dan blozend toe.


    •

    Blake Dillon White.
    'En met of zonder spieren, ik blijf je altijd leuk vinden,' geeft Chloe blozend toe. Ik voel mezelf ook rood worden. En ik kijk met warme wangen omlaag.
    'Dankje,' zeg ik zachtjes en dan kijk ik weer op naar haar, ik grijns.
    'Wat zouden de leraren doen als we te laat komen? Of vinden ze het goed als ik even wat spullen uit de keuken jat en we gaan picknicken?'
    Stralend wacht ik op haar antwoord.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Grinnikend kijk ik Blake aan, 'ik ga voor het picknicken, dan maar te laat komen!' Voor icknicken met Blake had ik alles over, zelfs straf van de leerkrachten. 'Ik zoek wel een kleed!' Roep ik enthousiast en begin in een grote kist met tuinspullen te rommelen terwijl Blake de keuken inrent.
    Met een groot rood wit geblokt picknickkleed.blijf ik staan wachten op Blake, genietend van de zon die op mijn gezicht schijnt.


    •

    Christian Everson

    Ik loop verveeld rond. Een luide zucht verlaat mijn mond. Alleen mijn oren zijn er nu nog, maar daar heb ik gelukkig het petje voor.
    Ik loop naar buiten en zie Chloe. "Hey." mompel ik en zaai even kort naar haar. Ik loop naar het vijvertje en ga aan de rand zitten. Ik trek mijn knieën op en leg mijn hoofd erop.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chloe Aurora Gold
    'Hey,' hoor ik plotseling, waardoor ik mijn ogen open en Christian voorbij zien komen terwijl hij kort zwaait. Even verderop gaat hij aan de rand van een vijvertje zitten en legt zijn hoofd op zijn knieën.
    Aan de geluiden te horen die vanuit de keuken komen is Blake nog bezig met spullen zoeken. Even aarzel ik en laat ik het picknickkleed in mijn handen ronddraaien. Toch loop ik dan naar Christian toe en blijf aarzelend achter hem staan. 'Em - Chris? Wil je mee picknicken?' vraag ik dan zacht.


    •

    Christian Everson

    Ik hoor dat er iemand vlak achter me stopt. "Em - Chris? Wil je mee picknicken?" ik kijk om en glimlach. "Ja hoor, leuk." glimlach ik dan en kijk Chloe aan. Dan ga ik iets ontspannender zitten.
    "Maar, wil je niet alleen met Blake?" vraag ik dan en kijk naar het vijvertje. Ik verveelde me dodelijk, en ben wel blij dat Chloe me mee vraagt.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chloe Aurora Gold
    'Ja hoor, leuk! Maar, wil je niet alleen met Blake?'
    Christian kijkt opnieuw naar het vijvertje, waardoor ik opnieuw achterom kijk naar de keukendeur waar Blake door is verdwenen. Ik had het niet met Blake overlegd, maar hij zou het vast niet erg vinden als ik Christian ook zou uitnodigen... Snel maakte ik de beslissingen waardoor mijn vertrouwde glimlach weer op mijn gezicht verscheen. 'Blake en ik kunnen nog genoeg dingen samen doen! Jij ziet er wel uit alsof je wat gezelschap kan gebruiken!'


    •

    Christian Everson

    "Blake en ik kunnen nog genoeg dingen samen doen! Jij ziet er wel uit alsof je wat gezelschap kan gebruiken!"
    Ik krijg een brede glimlach op mijn gezicht als ze zegt dat ik mee mag. "Je bent een schat!" zeg ik en spring overeind, dan knuffel ik Chloe en druk kusjes op haar wang. "Ik verveel me dóód." zeg ik dan en spring op en neer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chloe Aurora Gold
    Ik schiet in de lach als Christian opspringt, me knuffelt en kusjes op mijn wang drukt. 'Ik verveel me dóód,' zegt hij waarna hij op en neer begint te springen. 'Je bent een mafkees,' zeg ik met een grote grijns en geef een zachte duw tegen zijn schouder, 'maar je zal nog even moeten wachten want Blake regelt het eten!'
    Kort bekeek ik hem even terwijl hij op en neer stond te springen. 'Leuke pet trouwens!'


    •

    [Mweh, sorry dat ik er niet was, ik was vergeten afwezigheid te melden. Ik was wel steeds online, maar heb het ietsjes te druk met wedstrijden, haha. Waar kan ik me voegen?]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    (Goede avond^^ Denk ik..... Wat heb ik gemist?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Christian Everson

    "Stomme Blake! Schiet op!" roep ik naar binnen en kijk Chloe aan.
    "Ja, maar die draag ik niet altijd hoor." zeg ik dan en ga met mijn hand naar de pet, langzaam haal ik hem van mijn hoofd af zodat mijn oren zichtbaar zijn. "Door sommige omstandigheden krijg ik dit." zeg ik dan en doe mijn hoofd een beetje schuin terwijl ik Chloe aankijk.

    [Hmm, idk :s]


    Ich liebe dich 27.12.23