• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Blake Dillon White.
    Chloe duuwd me onderwater en laat me dan meteen weer los om omhoog te komen. Ik proest een stroompje water uit en glimlach, ze is eigenlijk best sterk.
    'Sorry, ik zal het nooit meer doen, mevrouw,' zeg ik tegen haar alls verontschuldiging voor al die keren jacht op haar kleinere broeders en zusters.
    Chloe praat al weer verder,'Maar eh, als je graag een keer wil vliegen, ik kan wel proberen of ik je kan houden in je dierenvorm, zo groot ben je niet... misschien kan je dan mee de lucht in,' zegt ze aarzelend. Even schrik ik daarvan, ik zie mezelf al bungelen als een klein wit poolvosje onder de scherpen klauwen van een adelaar. Maar ik moet niet vergeten dat die adelaar Chloe is, mijn Chloe.
    'Oke, best. Dit kleine poolvosje heeft zin om een keer te vliegen,' ik kijk haar even aan en voeg er dan aan toe:'Maar niet vandaag, je bent al wezen vliegen en je moet uitrusten, dat is een bevel,' grap ik dat laaste zinnetje. Daarna aai ik haar even over haar natte haar.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Grinnikend knik ik Blake toe, die me zo ongeveer beveelt vandaag niet meer te gaan vliegen omdat ik moet uitrusten. Diep van binnen ben ik blij dat hij het uitstelt, de tocht van vandaag heeft me veel energie gekost, hoe graag ik ook wilde vliegen, ik kon het niet langer volhouden dan een klein kwartiertje. De inspanning die ik op dat moment maakte was ongeveer zo groot als ik in mensenvorm een maraton zou rennen.
    'Dan neem ik je een keer mee de wolken in,' zeg ik met een knikje, terwijl ik even op mijn onderlip bijt. De gedachten dat er iets mis zou gaan schoten kort door mijn hoofd, maar schud ik snel weg en glimlach opnieuw. 'Als je het aandurft tenminste,' zeg ik daarna met een grote grijns.


    •

    Blake Dillon White
    'Uitdaging aangenomen!' Grijns ik haar toe. 'Graag, helaas kan ik jouw nergens voor uitdagen, rennen kan je volgens mij wel... ooit eens lekker gerolt in de sneeuw?' Ik kijk haar aan en glimlach,'Dat is echt heel erg leuk.'
    Ergens voel ik me een beetje raar, ik weet niet wat er is, maar iedereen lijkt altijd beter te zijn dan ik. Straks ben ik niet goed genoeg voor haar, dat mag echt niet gebeuren. Die gedachtens nemen mijn glimlachje weg.
    'Chloe?' Vraag ik zwakjes,'Vind je me echt leuk?'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Verward houd ik mijn hoofd een tikkeltje schuin als Blake vraagt of ik hem echt leuk vind. Waar zou hij dit soort gedachten vandaan halen? Ik heb op geen enkele manier laten merken dat hij iets verkeerd heeft gedaan, omdat dat simpelweg niet het geval was geweest.
    'Natuurlijk Blake,' zeg ik verontwaardigd, 'hoe kom je daarbij, dat je dat vraagt, bedoel ik?' vraag ik voorzichtig. Ik vroeg me af of ik misschien meer moet laten zien dat ik hem écht leuk vind en niet zomaar een beetje zwemmen en een kusje op zijn wang geven. Aarzelend bijt ik opnieuw op mijn onderlip, ik was niet goed in dit soort dingen en helemaal niet als Blake ook zo onzelfverzekerd was...


    •

    Blake Dillon White.
    'Natuurlijk Blake,' zegt Chloe een beetje verontwaardigd,'hoe kom je daarbij, dat je dat vraagt, bedoel ik?' Vraagt ze dan voorzichtig. Dan bijt ze even zachtjes op haar lip.
    'Sorry, het was dom dat te vragen,' verontschuldig ik snel,'Het is alleen... jij bent zo veel beter en mooier dan ik verdien. En ik weet niet wat ik goed en fout doe en wat ik moet doen om jouw tevrede te houden, en ik wil al helemaal niet dat iemand anders dan ik is beter bij jouw doet dan ik. Daar ben ik bang voor... al vertrouw ik je natuurlijk helemaal!' Roep ik meteen als ik me bedenk dat wat ik net zei heel erg gemeen zou hebben geklonken.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    'Je moet niet zo onzeker zijn Blake,' fluister ik zacht met een hese, gebroken stem. Rustig zwem ik naar de kant en trek mezelf overeind waar ik op mijn rug op het picknickkleed gaat liggen zodat ik kan opdrogen in de zon terwijl ik naar de bomen boven me kijk. Waarom zou Blake zoiets zeggen? Hij weet hoe leuk ik hem vind en ik zou nóóit met iemand anders willen zijn dan met hem.
    Afwezig laat ik mijn vingertoppen over het picknickkleed glijden en ril even als er een koude windstrook langs me glijdt.


    •

    Blake Dillon White.
    Chloe zwemt weer naar de kant en trekt zich op de kant en gaat op het picknickkleed liggen.
    Ik zie hoe ze huivert als de wint langs haar glijd. Snel zwem ik naar haar toe en ga naast haar liggen.
    'Zonnetje, zonnetje,' mompel ik terwijl ik naar de wolken kijk. 'Kom terug, je laat Chloe koud worden.'
    En alsof de zon had geluistert verschijnt hij weer en drijven de wolken weg.
    'Wat een toeval,' grijns ik tegen Chloe.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ik zou graag willen reageren maar er is nog.niet op Chris gereageert. ;')]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chloe Aurora Gold

    Ik kan het niet laten om zachtjes te grinniken en mijn hoofd richting Blake te draaien.
    Hoe erg ik m'n best ook deed, ik kon ook niet langer dan een minuut boos blijven op dat joch.
    'Niet meer van die rare dingen zeggen jij,' fluister ik zacht als ik mezelf dichter tegen hem aanwurm en van de warmte van de zon geniet.
    Glimlachend sluit mijn ogen.
    'En bedankt voor het terugbrengen van de zon.'


    •

    DarrenCrissy schreef:
    [Ik zou graag willen reageren maar er is nog.niet op Chris gereageert. ;')]


    [Omdat ik nu even niet kan reageren. Vanavond heb ik een feest en nu ga ik weer naar bed omdat mijn nek een beetje verrekt is en ik kan die nu niet bewegen.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Blake Dillon White.
    'Niet meer van die rare dingen zeggen jij,' fluistert Chloe zacht, en dan voegd ze daar aan toe: 'En bedankt voor het terugbrengen van de zon.'
    'Graag gedaan, maar de zon wou graag stralen voor zo'n lief en mooi meisje als jij,' fluister ik haar toe met een glimlach, ik bezef me wel hoe erg die zin klonk, maar het klopt. Chloe ís mooi en lief! Ze is zelfs meer dan dat. Ze is slim, grappig, melevend, ziet de mooie dingen in iemand, vertrouwd mensen, kortom zonder nog meer redenen te noemen: ze is geweldig!
    En dan ik... eigenlijk ben ik haar niet waard. Maar als ik dat nog maals zeg dan zal ze me villen. Nouja, waarschijnlijk zal ze dan haar schouders ophalen en weg lopen. En dat wil ik niet. Dus geef ik haar haar zin en doe ik net alsof ik niet onzeker ben... hopelijk trapt ze daar in. Misschien.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Het lijkt wel alsof Shooter de eenigste is die direct en meteen goed reageerd. Sorry, hoor. Maar ik vind dat dit topic wel wat actiever kan. En niet om de dag een post. Oke, ik weet dat ik ook soms traag reageer, maar daar wil ik ook aan werken. Ik kan morgen niet, maar vanaf maandag zal ik meteen kijken of ik kan reageren.]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    WoodKiwi schreef:
    [Het lijkt wel alsof Shooter de eenigste is die direct en meteen goed reageerd. Sorry, hoor. Maar ik vind dat dit topic wel wat actiever kan. En niet om de dag een post. Oke, ik weet dat ik ook soms traag reageer, maar daar wil ik ook aan werken. Ik kan morgen niet, maar vanaf maandag zal ik meteen kijken of ik kan reageren.]


    [Wij hebben ook nog een dagelijks leven.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flanaganish schreef:
    (...)

    [Wij hebben ook nog een dagelijks leven.]


    [Shhh~ Ik ben undercover, verraad mij nou niet! (flower)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flanaganish schreef:
    (...)

    [Wij hebben ook nog een dagelijks leven.]


    Ik bedoel er echt niets gemeens mee hoor! O_O


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.