• Mijn zusjes stage is afgelopen, wat betekent dat ze nu zomervakantie heeft. Daardoor zal ze 2 maanden thuis zitten, in plaats van dat ze 5 dagen weg is en 2 dagen thuis. Hum, de sfeer was echt veel beter toen zij weg was en ik weet nu al dat er weer heel veel ruzie gaat komen nu ze terug is.
    Daarbij is haar vriend hier dus ook constant, die ik niet meer vertrouw sinds hij behoorlijk wat gelogen heeft. Mijn zusje zei niets meer met mij te maken willen te hebben maar ondertussen slijmen ze zich wel dood bij mij zodat ik niemand iets zal vertellen over zijn leugens.
    Ik ben allang blij dat ze in oktober 2 weken op vakantie gaan... Nu praten ze ook nog constant over trouwen, nou ga lekker weg dan. D: Ik snap niet hoe ze op 18jarige leeftijd, (ze is trouwens enorm puberaal) al wilt trouwen en zich ondertussen laat manipuleren door die gast. Nou, ik zie in ieder geval enorm op tegen de komende tijd, weg gezelligheid thuis.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan krijg ik op mijn kop dat het mijn schuld is, helaas. Dus dat kan niet.


    Hoezo krijg jij dan op je kop? Hállo, jij woont ook in dat huis! Jij hebt met haar te leven. En aangezien dat niet heel goed kan, moet jij grenzen stellen en voor haar moet dat op een bepaalde manier duidelijk worden. Houd je poot stijf, Nikki, laat je niet op de kast zitten en ga recht hoe die vaart ertegenin.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Hoezo krijg jij dan op je kop? Hállo, jij woont ook in dat huis! Jij hebt met haar te leven. En aangezien dat niet heel goed kan, moet jij grenzen stellen en voor haar moet dat op een bepaalde manier duidelijk worden. Houd je poot stijf, Nikki, laat je niet op de kast zitten en ga recht hoe die vaart ertegenin.


    Ik kreeg de vorige keer een preek van een half uur van mijn moeder toen ik zei dat zij degene was die de sfeer vergalde en ik er alleen iets van zei. Ze zoeken het zelf maar uit hoor.


    Your make-up is terrible

    Good Luck (Y)

    Ik erger me ook verschrikkelijk aan mijn zus, we kunnen gewoon echt niet met elkaar opschieten. Sinds ze uit huis is, is het veel gezelliger thuis omdat ik niet steeds ruzie met haar heb. Ze doet alleen normaal tegen me als haar vriend erbij is :x


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kreeg de vorige keer een preek van een half uur van mijn moeder toen ik zei dat zij degene was die de sfeer vergalde en ik er alleen iets van zei. Ze zoeken het zelf maar uit hoor.


    Nou, dat is dan ook mooi lullig. Probeer er met je ouders, of apart per ouder, op een rustig moment over te praten wat je problemen ermee zijn. Of koop een bazooka, stop die in de reet van die jongen en schieten maar. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Wel, haal die bijna weg en spring tijdens de week eens extra binnen! Dat zal het vast een stuk aangenamer maken... ;)

    Kan niet. Woon 2,5 uur bij haar vandaan. Dat lukt gewoon niet, plus mijn ma zal dat niet goed vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Svenka schreef:
    (...)

    Nou, dat is dan ook mooi lullig. Probeer er met je ouders, of apart per ouder, op een rustig moment over te praten wat je problemen ermee zijn. Of koop een bazooka, stop die in de reet van die jongen en schieten maar. (cat)


    Het probleem is dat er altijd wel smoesjes voor gevonden worden. Ze kan gewoon niet goed met haar emoties omgaan sinds ze klein was, je snauwt zelf ook vaak tegen haar, het is een tegenreactie, ze mist je gewoon, blablabla. Ik word er niet goed van.
    Toch ga ik ze mooi binnenkort inlichten over hem.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:05 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het probleem is dat er altijd wel smoesjes voor gevonden worden. Ze kan gewoon niet goed met haar emoties omgaan sinds ze klein was, je snauwt zelf ook vaak tegen haar, het is een tegenreactie, ze mist je gewoon, blablabla. Ik word er niet goed van.
    Toch ga ik ze mooi binnenkort inlichten over hem.


    Als je die troef niet achter de hand heb, zou ik die troef inderdaad 's gaan spelen. Kans dat jouw ouders dan inzien dat jouw redeneringen wijs waren.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:06 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ugh. Ik kan zo niet tegen dat soort mensen. Ik heb er hier ook een thuis, alleen is die 15, ben benieuwd hoe die zal zijn als ie' 18 is -_____-
    Maar ik zou eigenlijk niet weten wat je ertegen moet doen. Ik zou zoveel mogelijk weg blijven thuis, aangezien 't ook niet fijn is om met al die spanningen thuis te zitten.


    To infinity and beyond •

    Kreayshawn schreef:
    Ugh. Ik kan zo niet tegen dat soort mensen. Ik heb er hier ook een thuis, alleen is die 15, ben benieuwd hoe die zal zijn als ie' 18 is -_____-
    Maar ik zou eigenlijk niet weten wat je ertegen moet doen. Ik zou zoveel mogelijk weg blijven thuis, aangezien 't ook niet fijn is om met al die spanningen thuis te zitten.


    Ik zou wel willen, maar vanwege allerlei psychische problemen heb ik enorm veel moeite om veel weg te gaan en me niet thuis terug te kunnen trekken, wat ik echt nodig heb, anders word ik letterlijk gek. Ik had het al niet na één schoolweek. D: Nu zij terug is zal dat ook wel heel moeilijk worden...

    En nog veel sterkte ermee, ik hoop dat het minder erg word dan hier hoor.


    Your make-up is terrible

    je kan altijd hier schuilen :o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat is echt mega kut zeg ;o
    Sterkte ermee!


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zou wel willen, maar vanwege allerlei psychische problemen heb ik enorm veel moeite om veel weg te gaan en me niet thuis terug te kunnen trekken, wat ik echt nodig heb, anders word ik letterlijk gek. Ik had het al niet na één schoolweek. D: Nu zij terug is zal dat ook wel heel moeilijk worden...

    En nog veel sterkte ermee, ik hoop dat het minder erg word dan hier hoor.


    Ahw. Ja dat snap ik! Trek je anders zoveel mogelijk terug in je eigen kamer? Ik weet het echt niet, ik hoop in ieder geval dat het minder wordt. Maar ik zou wel de waarheid zeggen over haar vriendje, om heel eerlijk te zijn. Hoe lullig het ook voor haar is ..


    To infinity and beyond •