• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    -.-


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jongens zijn onbegrijpelijk.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:31 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zucht, weer een vernedering morgen ochtend.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Morgen zitten ze in die klote, Waalse stad en ik zit hier thuis uit te zieken.
    Als ik het zo bekijk... :D


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Jasper. Je bent raar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Just. No.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben echt toe aan vakantie, ja nu al.

    Voor school de ergste documentaire in een lange tijd gekeken. Aan iedereen hier: Alsjeblieft wees trots op jezelf en je lichaam, controle vind je ook in andere dingen. Ik snap dat het moeilijk is voor mensen die het hebben. Ik vind het wel enorm heftig om te zien.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Voor school de ergste documentaire in een lange tijd gekeken. Aan iedereen hier: Alsjeblieft wees trots op jezelf en je lichaam, controle vind je ook in andere dingen. Ik snap dat het moeilijk is voor mensen die het hebben. Ik vind het wel enorm heftig om te zien.

    Goed gezegd. Ik kan wel gokken waarover je het hebt en dat is inderdaad vreselijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Guus, jij bent ook raar. Nog raarder zelfs.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CyberLord schreef:
    (...)
    Goed gezegd. Ik kan wel gokken waarover je het hebt en dat is inderdaad vreselijk.


    True. Zit na het gezien te hebben echt met een soort zeurende hoofdpijn. Konden mensen ze maar overtuigen van een andere werkelijkheid, maar zo simpel is het niet. Maar goed, tijd om te stoppen met piekeren en positief te denken: want er komen ook genoeg mensen weer bovenop. (:


    You are beautiful, you are love.

    Godzijdank dat het vals alarm was. Je hebt nu echt ALLES van haar verwijderd en je gaat nu echt voor míj.
    Ik hou zoveel van je, dat het me pijn doet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Godzijdank dat het vals alarm was. Je hebt nu echt ALLES van haar verwijderd en je gaat nu echt voor míj.
    Ik hou zoveel van je, dat het me pijn doet.
    Gelukkig meis, ik ben erg blij voor je <3


    Life is hard and then we die

    *Kuch* 10 seconden later *kuch* en zo gaat dat de hele dag door. Ik heb keelsnoepjes nodig!

    Het liefst wil ik gauw een diploma halen en dan weg uit Nederland. En Daar een nieuwe leven beginnen. Een nieuwe kans om vrienden te kunnen maken en beseffen hoe ik echt ben, wat ik wil en hoe ik in elkaar zit. Mijn hoofd zit vol en ik voel dat ik hier weg uit Nederland moet, want dit ga ik niet lang volhouden.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 22:19 ]