• Camp the Fallen Gods


    Camp the Fallen Gods is een strafkamp voor halfgoden die zich, volgens hun ouders, niet kunnen gedragen. Ze worden hier naar toegestuurd om heropgevoed te worden, alleen hebben ze daar natuurlijk geen zin in. De kampleiders zullen zo goed mogelijk hun best moeten doen op de “losgeslagen” halfgoden in de hand te houden, anders komen ze zelf ook in de problemen.

    Meisjes (Max. 5)
    -Acacia Chará Nýchta Sirena. – Nyx - Carmenta
    -Aurora Maude Hayes – Zeus - Khione
    -Dahlia Blythe Canning – Aphrodite - Khione
    -Luxa Carter - Apollo - General
    -Helena Dianthe Phoenix - Hephaestus - Dormouse

    Jongens (Max. 5)
    -Alec Dymas Niran Lyrikos – Poseidon - Carmenta
    -Andrew Desmond Cole - Hades - Ebola
    -Gereserveerd door Piazon
    -Ambrosios Aetos Sotir - Hebe - Penumbra
    -Aristos Julius Periculum - Niké - Dormouse

    Leiders (Max. 2)
    -Jason Fenix Levins - Athena - Corallo
    -Leonidas Andreas Hynoim - Ares - Overexposed

    Invullijst.
    Rol:
    Volledige naam:
    Goddelijke ouder: (Let er op. Per god(in) maar één kind. Het mogen Olympische en Minor gods zijn.)
    Leeftijd: (16-19 voor de tiener, 22-30 voor de kampleiders)
    Uiterlijk: (Foto+beschrijving)
    Karakter: (Uitgebreid!)
    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd: (Wees origineel! Niet allemaal dezelfde reden)
    Extra:

    Algemene regels
    -minimaal 8 regels, meer is natuurlijk altijd goed. Drie keer minder en je ligt eruit. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven. Het is dus handig als je al een beetje ervaring hebt.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Reyna of Carmenta
    -Maximaal 2 personages
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen. Ook zijn we niet van plan elke dag een nieuw topic te openen, dus rustig aan doen.
    -Als je tegenspeler/ster even offline is wees dan zo sociaal om even te wachten en je personage niet gelijk weg laten lopen naar iemand anders.
    – De Halfgoden hebben natuurlijk dezelfde de gave als zijn/haar ouder maar dan minder sterk, hou daar rekening mee.



    ©Khione en Carmenta

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben niet zeker of mijn rol dan klaar zal zijn, want ik moet nog behoorlijk wat huiswerk maken --


    The truth may be orange!

    Ik ook nog, en ik wil sowieso eerst mijn beginpost af hebben dus het kan ook morgen avond worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is mijn rol een beetje oké zo? Ik bereid hem nog uit, zodra ik klaar ben met wiskunde.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jahoor :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    Jahoor :3


    Super, ik weet dat hij nog een beetje mini is. Maar ik maak hem zo wat langer (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Cheryl, zou je achter Jason's naam even Pallas Athena willen zetten? Dankje. (:

    Rol: Halfgod

    Volledige naam: Astor Amarens

    Goddelijke ouder: Eros, god van de liefde

    Leeftijd: zeventien

    Uiterlijk: Astor kan je wel beschrijven als een knappe jongen. Hij is met zijn 1,84 meter van gemiddelde lengte, maar hij is wel erg gespierd. Met zijn spieren is hij erg blij, want hij vindt dat hij er meer dan genoeg moeite voor doet. Astor heeft donkerbruine haren, die meestal een beetje nonchalant warrig zitten. Verder heeft hij donkere wenkbrauwen en felblauwe ogen. Zijn huid heeft een lichtbruin tintje, waardoor zijn ogen extra opvallen.
    Astor draagt het liefst eerder casual kleding, maar hij let er wel op dat hij er steeds verzorgd uitziet. Zijn uiterlijk is best belangrijk voor hem en hij maakt er ook elke ochtend werk van.



    Karakter: Astor is altijd al een lieve en eerder gevoelige jongen geweest. Tot enkele maanden geleden had hij nooit een vlieg kwaad gedaan. Hij was enorm beschermend tegenover de mensen die hij liefhad: zijn moeder, zijn stiefvader, zijn halfbroertje, zijn vriendin en zijn vrienden. Soms zelfs een beetje te beschermend, maar hij bedoelt het allemaal ontzettend goed.
    Astor is heel erg perfectionistisch en dit kan zowel goed als slecht opgevat worden. Wanneer hij zich ergens voor inzet, doet hij dat voor de volle honderd procent en hij zal niet opgeven voor zijn hele project geslaagd is. Hij is dus een echte doorzetter, maar soms komt dat perfectionistische kantje ook eerder negatief over. Hij gaat helemaal op in alles wat hij wil bereiken en vergeet soms alles om zich heen. Dit wordt hem niet altijd in dank afgenomen.
    Astor staat altijd paraat om anderen te helpen. Dit hoeft niet altijd concreet te zijn, soms hebben mensen al genoeg aan een portie van zijn eeuwige enthousiasme, dat vaak aanstekelijk werkt.
    Sinds de dood van zijn moeder, nu vier maanden geleden, houdt Astor zich echter steeds vaker afzijdig. Hij is minder enthousiast over dingen en soms lijken andere mensen en hun woorden gewoon langs hem heen te gaan, hij lijkt ze niet eens te zien. Niemand is er in die vier maanden in geslaagd om echt tot Astor door te dringen. Zijn vrolijke en onbekommerde persoonlijkheid van vroeger lijkt helemaal omgeslagen te zijn.

    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd: Astor woonde zijn hele leven bij zijn moeder. Ze runde een kleine, eenvoudige maar succesvolle koffiebar in hun stad. Vier maanden geleden stierf ze. Ze werd eerst brutaal verkracht en daarna gedood door een man die al eens eerder strafbare feiten gepleegd had. Hij werd echter vrijgesproken wegens procedurefouten en dit deed bij Astor de stoppen doorslaan. Hij raakte geobsedeerd door die man en begon hem via internet te bedreigen. De politie kwam er vrij snel achter wie achter de bedreigingen zat en na overleg met zijn stiefvader werd beslist om hem naar het kamp te sturen.

    Extra: Astor is erg muzikaal. Hij speelt piano en gitaar en kan in zijn muziek alle opgekropte gevoelens van de afgelopen maanden kwijt. Vroeger maakte hij muziek voor zijn plezier, nu is het ook deels een soort van therapie geworden.
    Astor is, sinds hij op vijfjarige leeftijd serieus gebeten werd, ontzettend bang van honden.


    Dit is mijn rol voorlopig. Ik bedenk tegen morgen een naam en wat extra en misschien pas ik ook het karakter nog aan. Uiterlijk is dat van Lucas Piazon, ik zoek morgen ook een goede foto.

    Edit: rol aangepast. Ik spring vanavond in de rpg in!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 18:07 ]


    The truth may be orange!

    We beginnen vanavond, hoe laat weten we nog niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haai, zou je de naam Gallymogger in Dormouse willen veranderen? ^^


    help

    Done.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    Done.


    Thank you. ^^


    help

    Liefje, kan je Acacia's naam veranderen haha je hebt een verkeerde naam geschreven het is : Acacia Chará Nýchta Sirena.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    We beginnen rond acht uur.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okaay. Dan kan ik vandaag maar een halfuurtje meedoen, want Belgiums got Talent begint om 20u30. Kan wel tussen de reclames.


    help

    De story.


    The duty of youth, is to challenge corruption.