• Camp the Fallen Gods


    Camp the Fallen Gods is een strafkamp voor halfgoden die zich, volgens hun ouders, niet kunnen gedragen. Ze worden hier naar toegestuurd om heropgevoed te worden, alleen hebben ze daar natuurlijk geen zin in. De kampleiders zullen zo goed mogelijk hun best moeten doen op de “losgeslagen” halfgoden in de hand te houden, anders komen ze zelf ook in de problemen.

    Meisjes (Max. 5)
    -Acacia Chará Nýchta Sirena. – Nyx - Carmenta
    -Aurora Maude Hayes – Zeus - Khione
    -Dahlia Blythe Canning – Aphrodite - Khione
    -Luxa Carter - Apollo - General
    -Helena Dianthe Phoenix - Hephaestus - Dormouse

    Jongens (Max. 5)
    -Alec Dymas Niran Lyrikos – Poseidon - Carmenta
    -Andrew Desmond Cole - Hades - Ebola
    -Gereserveerd door Piazon
    -Ambrosios Aetos Sotir - Hebe - Penumbra
    -Aristos Julius Periculum - Niké - Dormouse

    Leiders (Max. 2)
    -Jason Fenix Levins - Athena - Corallo
    -Leonidas Andreas Hynoim - Ares - Overexposed

    Invullijst.
    Rol:
    Volledige naam:
    Goddelijke ouder: (Let er op. Per god(in) maar één kind. Het mogen Olympische en Minor gods zijn.)
    Leeftijd: (16-19 voor de tiener, 22-30 voor de kampleiders)
    Uiterlijk: (Foto+beschrijving)
    Karakter: (Uitgebreid!)
    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd: (Wees origineel! Niet allemaal dezelfde reden)
    Extra:

    Algemene regels
    -minimaal 8 regels, meer is natuurlijk altijd goed. Drie keer minder en je ligt eruit. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven. Het is dus handig als je al een beetje ervaring hebt.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Reyna of Carmenta
    -Maximaal 2 personages
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen. Ook zijn we niet van plan elke dag een nieuw topic te openen, dus rustig aan doen.
    -Als je tegenspeler/ster even offline is wees dan zo sociaal om even te wachten en je personage niet gelijk weg laten lopen naar iemand anders.
    – De Halfgoden hebben natuurlijk dezelfde de gave als zijn/haar ouder maar dan minder sterk, hou daar rekening mee.



    ©Khione en Carmenta

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dormouse schreef:
    (...)


    Ö

    OFCOURSE YOU CAN. I THINK. HE'S LIKE FREAKING AWESOME. *smelt*


    Ik denk dat jullie iemand moeten toevoegen aan je © blijkbaar.
    Ging jij niet slapen?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    (...)

    Ik denk dat jullie iemand moeten toevoegen aan je © blijkbaar.
    Ging jij niet slapen?


    Wat bedoel je? Nevermind. xd

    En ja, ik heb net nog een tas chocomelk gedronken. xd En ik ben slecht in gaan slapen, dusja. Maar nu ga ik echt slapen.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 21:32 ]


    help

    Ebola schreef:
    (...)

    Ik denk dat jullie iemand moeten toevoegen aan je © blijkbaar.
    Ging jij niet slapen?


    Precies dat dacht ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lief, kan je me misschien de begonpost sturen met alle codes erin in een pb?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nu ik weet wie ik moet gebruiken, denk ik dat ik de rol sowieso afkrijg morgen.
    Ik ben echt heel erg moe, ben namelijk echt niet normaal verkouden en dat heeft me gister wakkergehouden.
    Dus nu slapen, en morgen heb ik de rol af. Promise (;
    Weltrusten alvast!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Dormouse schreef:
    (...)

    Wat bedoel je? Nevermind. xd

    En ja, ik heb net nog een tas chocomelk gedronken. xd En ik ben slecht in gaan slapen, dusja. Maar nu ga ik echt slapen.


    Misschien zou je dat niet moeten doen, al vind ik het een slecht excuus om niet normaal te kunnen doen want zover ik gezien heb, doe je elke dag zo.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 21:43 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Oh help, ik zie net dat ik als enige mijn rol nog niet ingevuld heb -- Ik doe het morgen, beloofd! Het was gewoon wat druk de afgelopen twee dagen.

    En uhm, ik hoop echt dat ik het niveau van deze rpg aankan, want dit is de "meest serieuze" tot hiertoe.


    The truth may be orange!

    Ah nee is goed :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Piazon schreef:
    Oh help, ik zie net dat ik als enige mijn rol nog niet ingevuld heb -- Ik doe het morgen, beloofd! Het was gewoon wat druk de afgelopen twee dagen.

    En uhm, ik hoop echt dat ik het niveau van deze rpg aankan, want dit is de "meest serieuze" tot hiertoe.


    Trouwens, bedankt haha :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    (...)

    Trouwens, bedankt haha :3


    Bedankt waarvoor? ;3


    The truth may be orange!

    Rol: Leider
    Volledige naam: Leonidas [ Hij die moedig/krachtig is als een leeuw ] Andreas [ Sterk, mannelijk ] Hynoim.
    Goddelijke ouder: Ares, god van de oorlog.
    Leeftijd: 28
    Uiterlijk:


    Chris Hemsworth

    Leonidas is breed gebouwd, hij heeft grote spieren en brede schouders. En hij is ook niet de kleinste, met zijn een meter vijfennegentig komt hij bijna boven iedereen uit. Hij heeft grijs blauwe ogen met dikke wenkbrauwen erboven. Zijn donkerblonde haar zit altijd door de war en hij besteed er dus niet heel erg veel tijd aan, hij laat het zitten zoals het zit.. Je kan Leonidas zijn uiterlijk dan ook kort omschrijven als een houthakkers uiterlijk, gewoon omdat hij er geen tijd aan besteed en er zeer mannelijk en woest uit ziet. Leonidas heeft een paar aardig grote littekens, twee lange op zijn rug die van zijn schouderblad tot aan halverwege zijn rug gaan, een paar kleine op zijn rechterarm en een paar minuscule op zijn gezicht. Hij draagt altijd een leren bandje om zijn rechterpols, deze heeft hij van een vriend gekregen die stierf tijdens een veldslag waar Leondidas de twee littekens op zijn rug aan over gehouden heeft. Het bandje betekent dan ook veel voor hem.
    Karakter: Leonidas is net zoals zijn vader strijdlustig, hij houdt wel van een bloedbad. Hij is sterk en eigenlijk best chaotisch. Net zoals zijn vader, want die stortte zich ook zo in de strijd zonder tacktiek. Leonidas haat perfectionistische mensen en mensen die vaak te veel nadenken voordat ze iets doen. Van plannen maken houdt Leonidas ook niet, hij doet het liever gelijk en ervaart liever gewoon gelijk de consequenties. Leonidas is een dappere man, maar ook heel erg zelfzuchtig als het op geld en bezittingen neerkomt. Ook zal hij eerst zichzelf veiligstellen, en denkt hij daarna pas aan anderen. Hij zit ook graag achter de vrouwen aan, net zoals zijn vader.
    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd: /
    Extra: [ Komt eraan ]

    Beetje oké zo? (:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:11 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    Ben er mee bezig (:
    Is het jullie trouwens opgevallen dat tot nu toe, alle namen van de jongens beginnen met een a?[/face]


    Juul heet eigenlijk als roepnaam Juul en geen Aristos, maarja. xd Ik had er eigenlijk totaal niet op gelet... Nee! Die van Jason niet. xd Jason is ook een jongen, hoe je het ook draait of keert. Ik ga mijn rollen nog wat uitbreiden. Moet straks naar de dokter...


    help

    Overexposed schreef:
    N'aawh, ik denk dat ik het wel ga proberen dan. Aangezien het me zo'n leuke rpg lijkt, en het gaat vast steeds beter als ik eenmaal begin. Het is ook wel weer een vreselijk goede uitdaging om een keer een mannelijk personage te spelen, en als het echt niet gaat dan kunnen jullie me er alsnog uitflikkeren. Haha (:
    Goed dan, zal nu maar eens een beetje beginnen aan mijn personage ^^


    Yeah! Applaus en aanmoedingingen voor Overexposed aka Delilah! (:

    Als Overexposed haar rol vanavond af heeft kunnen we dan misschien alvast beginnen, als Amparo het ook goed vindt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ooh, dat zou wel fijn zijn. Dan kan ik ook alvast een post maken.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.