• yeaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
    We hebben 3 weken school gehad.
    En heb ik dus 3 weken lang elke pauze maar juist aan mijn boeken in mijn locker gekunt.
    Maar nu ben ik zo blij want iemand die op dezelfde plaats en rij een locker heeft wil wisselen nu heb ik wel het onderste maar dat is toch beter dan het bovenste!

    Ik wou dit dus gewoon even kwijt voor de duidelijkheid!

    Oczy schreef:
    Ik kreeg altijd hoge kluisjes. Een schooljaar heb ik er eentje gehad die halverwege mijn middel zat en die was heel handig. Bij die hoge moest ik altijd uit kijken voor mijn hoofd aangezien ik hem nogal vol propte.


    Ik kreeg ook altijd boeken op mijn hoofd van anderen...
    Hoe lang was je dan?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik heb een kluisje dat precies in het midden zit. Het kluisje dat ik nu heb is mijn 4de kluisje in 3 schooljaren. Mijn eerste kluisje was de hoogste en ik ben klein ,dus ik kwam vaak niet bij mijn spullen, De 2e was een middelste ,maar die werden vervangen eind 2de leerjaar, daarna had ik er 1 naast 2 irritante mensjes in mijn klas en nu heb ik dus weer een kluisje op middel hoogte :'D


    Shoganai i ne~

    ik heb sinds de tweede al elk jaar hetzelfde kluisje...is best handig, je kunt namelijk bepaalde dingen, zoals werkboeken, er ook tijdens de zomervakantie in laten staan...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb een kluisje helemaal op de grond, heeel irritant


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Naging schreef:
    (...)

    Ik kreeg ook altijd boeken op mijn hoofd van anderen...
    Hoe lang was je dan?


    Ik was toen rond 1.65 en 1.70 m lang maar alsnog moest ik uit kijken. Ik heb ook wel eens mijn eigen boeken op mijn tenen gekregen, helaas zat er een dik boek bij van biologie dus mijn tenen daarna best wel pijn. En dat kwam omdat ik was vergeten dat ik mijn kluisje helemaal vol had gepropt en ik trok hem net iets te enthousiast open.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Ik was toen rond 1.65 en 1.70 m lang maar alsnog moest ik uit kijken. Ik heb ook wel eens mijn eigen boeken op mijn tenen gekregen, helaas zat er een dik boek bij van biologie dus mijn tenen daarna best wel pijn. En dat kwam omdat ik was vergeten dat ik mijn kluisje helemaal vol had gepropt en ik trok hem net iets te enthousiast open.


    Boekenvloedgolf, joepie -.-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mijn kluisje is de op één na onderste, echt vervelend als mensen over je heen gaan hangen etc -_-


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik heb altijd de middelste of diegene daar boven gehad, *O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Yeah , ik heb de bovenste :D

    EDIT : We krijgen de kluisjes in de brugklas en die heb je voor je hele schoolleven , alleen als je je sleutel kwijt ben..

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:07 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb áltijd de onderste, maar dat is beter dan de bovenste, want daar kan ik niet bij. Maar dit jaar heb ik de een na laagste, beter dan de laagste (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik moet nog steeds regelen da ik een kluisje krijg..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mijne is in het midden :)


    we danced all night to the best song ever.

    Er is helemaal niets leuk aan het onderste kluisje T-T. Dacht ik na drie jaar onderbouw van mijn onderste kut kluis te zijn verlost (op onze school krijg je een ander kluisje in de bovenbouw), HEB IK VERDOMME WEER DE ONDERSTE. Het chaotische gezoek als je een boek nodig hebt dat achter in je kluis ligt, de bukgrapjes, de gemorste energydrinks en op de grond gepleurde boterhammen die aan het eind van de dag voor je kluis liggen... Zes jaar lang, zes jaar lang.


    i put the fun in funeral

    CyberLord schreef:
    Ik kreeg altijd de onderste. Zo irritant als je fucking lang bent. Gelukkig kreeg ik in mijn laatste jaar een hoge.

    Ik heb nu een hoogte dat ik op mijn hurken moet zitten waardoor ik vreselijk last van mijn knieën krijg, terwijl ik vaak zat mensen zie die niet bij hun bovenste kluis kunnen en dan wil ik vet graag ruilen >3<
    Maar wij hebben een pasjessysteem >_>


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lockers bij mij op school zijn van slechte kwaliteit: je geeft onderaan een trap en het bovenste die op slot zat, gaat open.


    -