• yeaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
    We hebben 3 weken school gehad.
    En heb ik dus 3 weken lang elke pauze maar juist aan mijn boeken in mijn locker gekunt.
    Maar nu ben ik zo blij want iemand die op dezelfde plaats en rij een locker heeft wil wisselen nu heb ik wel het onderste maar dat is toch beter dan het bovenste!

    Ik wou dit dus gewoon even kwijt voor de duidelijkheid!

    De mijne is redelijk vooraan, maar wel helemaal bovenaan. En het lag vol vuiligheid toen ik het kreeg. -_-
    Maar het is beter dan vorig jaar, toen had ik 'm pas ergens oktober omdat degene die ik eerst had, vol lag met iets van kots of zo.
    Toen moest ik dus wachten tot ze nieuwe kluisjes hadden en dat was er dan nog eentje onderaan en helemaal achteraan de gang.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 14:24 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kreeg altijd de onderste. Zo irritant als je fucking lang bent. Gelukkig kreeg ik in mijn laatste jaar een hoge.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scientia schreef:
    De mijne is redelijk vooraan, maar wel helemaal bovenaan. En het lag vol vuiligheid toen ik het kreeg. -_-
    Maar het is beter dan vorig jaar, toen had ik 'm pas ergens oktober omdat degene die ik eerst had, vol lag met iets van kots of zo.
    Toen moest ik dus wachten tot ze nieuwe kluisjes hadden en dat was er dan nog eentje onderaan en helemaal achteraan de gang.


    ja maar onderaan vindt ik beter want voor er bovenaan aan te kunnen moest ik op men tippen gaan staan en het was ook nooit georganiseerd alles lach door elkaar omdat ik er amper aan kon.

    En iemand die ik goed ken heeft een ocker op ooghoogte ze gebruikt hem niet maar wou niet ruilen! ;|( Ik haat het

    Dus dan moest ik maar met degene die het onderste had ruilen.

    Ik heb gelukkig een middelste, beetje in midden maar oké.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 14:28 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    CyberLord schreef:
    Ik kreeg altijd de onderste. Zo irritant als je fucking lang bent. Gelukkig kreeg ik in mijn laatste jaar een hoge.


    Ik ben 1m65 ofzo dus niet etreem groot.

    b114 schreef:
    (...)

    Ik ben 1m65 ofzo dus niet etreem groot.


    Me 2 (:
    Ik heb vorig jaar geruild met iemand die 1.80 was en toen had ik een na onderste en diegene twee na bovenste (die twee na bovenste heb ik nu)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naging schreef:
    (...)

    Me 2 (:
    Ik heb vorig jaar geruild met iemand die 1.80 was en toen had ik een na onderste en diegene twee na bovenste (die twee na bovenste heb ik nu)


    Ik wou dat ik zo een had( op ooghoogte)

    b114 schreef:
    (...)

    Ik wou dat ik zo een had( op ooghoogte)

    Ja zo'n ooghoogte.
    Er staat alleen bij mij een hakenkruis op en heel groot DUDE.
    Daar kan ik me zo aan ergeren...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    b114 schreef:
    (...)

    ja maar onderaan vindt ik beter want voor er bovenaan aan te kunnen moest ik op men tippen gaan staan en het was ook nooit georganiseerd alles lach door elkaar omdat ik er amper aan kon.

    En iemand die ik goed ken heeft een ocker op ooghoogte ze gebruikt hem niet maar wou niet ruilen! ;|( Ik haat het

    Dus dan moest ik maar met degene die het onderste had ruilen.


    Ik moet ook op m'n tippen staan nu. : $
    Maar voor de rest gaat het wel. c:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 14:35 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb er twee op ooghoogte :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    b114 schreef:
    (...)

    Ik ben 1m65 ofzo dus niet etreem groot.

    Ik ben 1 meter 90, dus voor mij was het echt irritant.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik ben 1 meter 90, dus voor mij was het echt irritant.

    Dat kan ik begrijpen!

    Ik kreeg altijd hoge kluisjes. Een schooljaar heb ik er eentje gehad die halverwege mijn middel zat en die was heel handig. Bij die hoge moest ik altijd uit kijken voor mijn hoofd aangezien ik hem nogal vol propte.


    Physics is awesome

    K'heb geen locker..


    26 - 02 - '16

    Ik heb het perfecte kluisje, precies op de goede hoogte, alleen zit ie op de derde verdieping -.-


    Deep inside, I've never felt alive