• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Carmenta
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Prenumbra
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Ian O'Shea
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat kan niet. De riemen kunnen NIET losgemaakt worden.. Leslie zou zich anders ook niet zo bezeerd hebben xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Dat kan niet. De riemen kunnen NIET losgemaakt worden.. Leslie zou zich anders ook niet zo bezeerd hebben xD]
    (Dex is niet gwn een persoon. Dhs hij kan hetvwel(


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    Nala
    Ik sloot mijn ogen en liet me meevoeren in het moment. Mijn handen stopten met frunniken en gingen in plaats daarvan vastberaden op zijn borstkas liggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Haar handen voel ik op mijn borstkas en ze zoent terug. Mijn duim strijkt nog steeds over haar wang en mijn andere ligt zachtjes op haar onderrug. En expres niet op de pijnlijke plekken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    En dan laat ik gewoon alle voorzichtig varen en kus hem echt terug. Mijn handen leg ik in zijn nek en mijn lippen bewogen zacht tegen de zijne aan, in een rustig tempo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Saaaaaaaaaam? ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorry :3 ik zag niet dat er een reactie bij was gekomen :3 ik ben namelijk in 4 rpg's bezig XD]

    Sam
    Haar handen liggen in mijn nek en ik trek haar dichter bij me met de hand die op haar onderrug ligt. Dit is gewoon rustig en ook fijn. Dit is de eerste keer dat de kus van uit mij komt. Tot nu toe kwamen ze allemaal impulsief van Nala. Deze komt wel overdacht van mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Mijn handen verdwijnen rustig in zijn haren en mijn lippen drukten even iets harder op de zijne. Ik vond het fijn om zijn warmte overal om me heen te voelen. Fijn om gewoon even in zijn armen te liggen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 21:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alainn schreef:
    Dexter levi loover

    "ach ja, de arme man kan het niet meer alleen." zeg ik Schersend. Ik wruelde wat aan de riemen.
    "Maar als je me even wil excuseren, ga ik even rectzitten want zo tussen die riemen." zeg ik en wrijf over mijn polsen en maak mijn benen los.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Wauw Nala, of die laatste gedachte is eng, of die laatste gedachte is veel te oversext voor een meisje van dertien en dus ook eng :Y)]

    Sam
    Haar handen verdwijnen in mijn haar en ze drukt haar lippen iets harder op die van mij. Ik zoen door en mijn hand is van haar onderrug naar haar heup gegaan waar ik met mijn duim cirkeltjes wrijf. De ander ligt nog steeds op haar wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {nee, nee je mag het zo niet zien.
    Het is... ik kan het niet uitleggen, ik verander die zin wel, want ik snap het als je hem verkeerd leest xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hooi]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [HAHAHHA XD

    Geef toe, die zin kon gewoon niet anders over komen :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat was de zin? :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hooi Deem! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp