• 'Ik herinner me de eerste keer dat ik hem zag' ze glimlachte onheilspellend.
    'Mening normaal mens zou meteen bang worden van zijn vreemde lelijke gezicht , ik ben niet menig mens. Ik schoot meteen in de lach , ik heb minstens 10 minuten liggen lachen. Ik wist toen nog niet wie hij was , waar hij toe in staat was of wat hij zojuist had gedaan.' Zuchttend sloeg ze haar ogen op de hemel neer.




    Valeré Roux Gaunt , dochter van de broer van de moeder van voldemort. Ze had er nooit moeten zijn maar voordat Morfin Gaunt dood ging had hij al iemand zwanger gemaakt. Deze franse vrouw kon niet voor haar baby zorgen en zo kwam Valeré in een Dreuzel gezin terecht. Voldemort vond haar en vermoorde haar dreuzel ouders. Hij nam haar mee naar the Malfoy Manson waar haar alles geleert word. Dit meisje is een levend 'Plan B'. De enige Reden dat voldemort haar in leven houdt - Hoe irritant ze ook is- is als plan B. Stel je voor dat harry voldemort zou verslaan dan zou Valeré zijn werk moeten afmaken. De orde van Feniks stond klaar om haar af te maken , totdat een van hun haar een keer had gezien. En die ene keer was al genoeg om te weten dat ze geen bedreiging was. Ze was gewoon bloed irritant.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:55 ]


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Sorry maar ik heb een hekel aan de naam Ruby, anders zou ik hem wel lezen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Sorry maar ik heb een hekel aan de naam Ruby, anders zou ik hem wel lezen.


    True , ik vind het ook geen leuke naam . ik was naam inspiratieloos en wilde niet dezelfde naam nemen die ik bijna altijd pak .. heb het toch maar gedaan xD ... Ruby klinkt zo .. ehmm jaa don''t know. Mja Valeré klink leuker (:

    x


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Valeré as in Amy Winehouse's - Valerie?


    I love you Tim

    xRebel schreef:
    (...)

    True , ik vind het ook geen leuke naam . ik was naam inspiratieloos en wilde niet dezelfde naam nemen die ik bijna altijd pak .. heb het toch maar gedaan xD ... Ruby klinkt zo .. ehmm jaa don''t know. Mja Valeré klink leuker (:

    x


    Ja die klinkt leuker idd. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    PureObsessed schreef:
    Valeré as in Amy Winehouse's - Valerie?


    Nee , nog niet eens aan gedacht (:
    Valeré als in .. ik kijk altijd naar een lijst franse meisjes namen xD en dan kies ik er een uit ;p


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Yay, ik zag 'm pas al eens toen je alleen nog het idee had en ik vind dat je er een hele goeie titel voor hebt gekozen! Eigenlijk ben ik absoluut geen HP fan, maar als ik tijd heb zal ik 'm 't weekend eens voor je bekijken :3


    “Love is a contradiction.”