• Live While We're Young van 1D is uitgelekt! Hij is geweldig, ik en de andere vier Directioners die helaas een jaar lager zitten hebben net in de pauze gefangirld. Hij is echt geweldig! De link staat hieronder!
    http://soundcloud.com/jacklees/lwwy-yall

Remember to be ridiculous.

ZeusBeard schreef:
    kunnen we allemaal even fangirlen en daarna weer verdergaan met het normale leven? Ja, ik heb het gezien en ja het is amazing maar ik voel me echt heel schuldig nu, dus ik denk dat we #SorryOneDirection moeten trenden, in plaats van Live While We're Young, want dat is wat we proberen te doen nu op twitter.. En de video is volgens mij geblogged op youtube enzo, dus alsjeblieft heb een beetje geduld en zet het niet op tumblr of weetik het waar! trouwens, als je het upload op youtube, heb je een probleem! Just sayin

Ik heb gehoord dat de jongens hem zelf hebben laten uitlekken om hem op het Itunes festival te kunnen zingen of zo. Geen idee of het waar is.

Take risks and conquer your fears.

ZeusBeard schreef:
    kunnen we allemaal even fangirlen en daarna weer verdergaan met het normale leven? Ja, ik heb het gezien en ja het is amazing maar ik voel me echt heel schuldig nu, dus ik denk dat we #SorryOneDirection moeten trenden, in plaats van Live While We're Young, want dat is wat we proberen te doen nu op twitter.. En de video is volgens mij geblogged op youtube enzo, dus alsjeblieft heb een beetje geduld en zet het niet op tumblr of weetik het waar! trouwens, als je het upload op youtube, heb je een probleem! Just sayin

Lol, bijna iedere band laat wel eens een nummer uitlekken. Mijn favoriete band hun nieuwe album stond een week eerder dan gepland al op yt. Vond ik dat erg voor die band? Nee, ik was blij dat ik het album eerder kon luisteren x'D.

i put the fun in funeral

Scandal schreef:
    Ik heb je titel Quizletvriendelijk gemaakt. =)

thanks!

Remember to be ridiculous.

Ik vind het eerder jammer, ik had graag gewacht totdat de cd was uitgebracht. Ik vind het sneu voor de jongens na al het werk. Ik weet niet of er iets mis is gegaan in het beveiligen van de bestanden of dat er een goede hacker was (combinaties mogelijk), maar ik wacht gewoon tot de officiële uitgave! [:

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

De jongens hebben net bevestigd via de twitcam, dat ze weten dat Live While We're Young is uit gelekt en dat het vanavond om vijf uur (UK) gedraaid zal worden op de radio. (:

[ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 15:22 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Trouwens, krijgen we de single dan ook eerder? Ik had 'm via iTunes besteld, dus daar ben ik wel benieuwd naar, haha.

De video in goede kwaliteit!

"You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

Wow. Het is zo geweldig eh <'3 .
    Fangirlingggg.

She knew the rules so she knew how to break them.

*O*

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Qmusic zal 'm ook vanavond om 6 uur draaien. The Hits Radio (Engelse radio) zal hem ook om 6 uur draaien (5 uur Engelse tijd). Zij zullen het gehele daar op volgende uur alleen maar One Direction draaien. Ook zullen zij live bellen met Louis, hij zal het nummer zelf aankondigen.

Het is inmiddels bevestigd dat het nummer expres is uitgelekt, geruchten gaan dat Harry 'm zelf heeft gefilmd.

Om 7 uur Nederlandse tijd zal de video ook openbaar op youtube komen, dan zal de VEVO hem plaatsen.

You oughta know

Na ja.. Ik vind het opzich wel een leuk lied.. Maar op een of andere manier voel ik me schuldig -__- maar ze gaan het vanavond 5u UK time toch uitzenden , who cares now..

I don't want you to die, I want you to suffer.

LOL

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Uchiha schreef:
    Yo check die titel jonguh. BAM!
    One Direction? Hm, neh I'm outta here.

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

Ik vind het echt een leuk lied^^

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Bolshevik schreef:
    LOL

Ik vroeg me al af of ik de enige was die dat dacht bij het voor het eerst zien van die foto. :')

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.