• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Camile Abigail Turner

    Ik wist niet waar het aan lag, maar na een tijdje ging ik meer over op klassiek ballet dan de andere stijlen. Het was waarschijnlijk gewoon de sfeer waar ik in verkeerde in combinatie met de wat rustigere muziek. De grond was glad, waardoor ik moeiteloos danste en pas ophield, toen ik iemand in mijn gezichtsbeeld zag verschijnen.
    Ik keek Harry geschrokken aan, maar hij zei dat ik door moest gaan. Aangezien ik nog niet helemaal het gevoel had dat ik mij over de blik van het nieuwe meisje had heen gezet, liet ik mij dat geen twee keer zeggen. Zonder verder nog op hem te letten ging ik door. Het was nooit echt een probleem om publiek te vergeten tijdens het dansen.
    Uiteindelijk besloot ik toch maar te stoppen en ging naast hem zitten. 'Was je hier al lang aan het kijken?' vroeg ik zachtjes. Ik had mijn Ipod uitgedaan en de stilte had wel iets moois, waardoor ik hem bijna niet durfde te verbreken.
    'Niet heel lang hoor, vijf minuten ofzo. Dans je al lang?' Ik haalde mijn schouders op en keek naar het besneeuwde landschap.
    'Zolang ik mij kan herinneren. Sommige mensen denken altijd dat het een kletspraatje is, maar dansen heeft toch echt wel mijn leven gered en ik weet dat dat voor een heleboel andere mensen geldt.' Ik keek weer even naar Harry en glimlachte. Het praatte echt makkelijk met hem.


    Happy Birthday my Potter!

    (Reminder: Ik ben van woensdag tot zondag in Turkije)


    Happy Birthday my Potter!

    [Naomia -> DreamWishes]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {t is een beetje dood hier}


    Do what people say you can't.

    Nyan schreef:
    Samanta Alexandra Jozephs
    'Zit ik hier naast de meisjesvorm van Niall?'lachte ze waardoor ik ook begon te lachen."Zoiets ja ,maar ik had vanohtend niet zoveel gegeten dus.Nu ben ik echt uitgehongerd!"zei ik weer.Jessy dee dedekens van harop en stond op.'Kom je dan?'vroeg ze glimlachend en ik knikte.Waana ik opstond met de dekens nog steed om me heen geslagen."Waar is de keuken eingelijk?"vroeg ik dan.Ik ging hier wel nog veel verdwalen dat wist ik zeker.

    (is er nu iemand in de keuken?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Rosalie is in de keuken...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jessy Anna Evans
    'Zoiets ja, maar ik had vanochtend niet zoveel gegeten dus. Nu ben ik echt uitgehongerd.' zei ze. Sam stond ook op. 'Waar is de keuken eigenlijk?' vroeg ze. Ik trok even aan mijn sjaal. 'Ehmm...' aarzelde ik. 'Ehm... Ergens in dit huis?' Ja duh.. Dat was een beetje logisch. 'Maar volgens mij zit 'ie wel dichtbij de woonkamer.' zei ik dan maar. Ik hoorde daarstraks wel stemmen dus misschien zat hij daar. We stonden al in de gang. Ik bekeek de gang eens door. 'Daar volgens mij.' Ik wees naar rechts.


    Do what people say you can't.

    Samanta Alexandra Jozephs
    Ik grinnikte toen.ze de opmerking maakte dat het ergens in het huis was."wauw echt?'vroeg ik sarcastish en lachtte licht.Ik luisderde verder naar Jessy en we kwamen dan uit bij de gang.Ik openfde de deur vanwaar ze dacht dat die de keuken was.Ze had inderdaad gelijk en er was nog een ander meisje daar."Hoi!"zei ik tegen haar

    (sorry voor shorty)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessy Anna Evans
    Yaaayy, ik had gelijk. Er stond een meisje en Sam had al hoi gezegd. 'Hey.' zei ik ook maar. Ik keek een beetje rond. De keuken was nou niet bepaald bijzonder ofzo. Maar dat ik in deze keuken stond 1D ook, dus dat was wel bijzonder. 'Wil je wat drinken?' vroeg ik aan Sam. Zelf had ik best wel dorst, en het koud. Ik trok weer aan mijn sjaal.


    Do what people say you can't.

    (I'm back from Turkey ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [haii]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    {dit topic loopt dood... nooooo}


    Do what people say you can't.

    {iemand??}


    Do what people say you can't.

    (Hello)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [helleeeeuww(:]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x