• Zoals de titel zegt, zit ik dus in een dilemma. Ik mag van mijn moeder namelijk een paar winterschoenen bestellen, maar nu zit ik al een paar dagen te twijfelen tussen twee modellen:
    Deze:



    En deze:



    Ik zou willen dat jullie eerlijk zijn, ook al vinden jullie ze spuuglelijk. En kom ook niet aan met "De tweede, want het zijn Dr. Martens", ik wil gewoon weten welke jullie zouden kiezen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Assassin schreef:
    Ik zou wel voor de tweede gaan, ze zijn mooier en ik vind dat bontje aan de bovenkant bij de eerste lelijk.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Tóch de eerste. Maar ik vind de kleur niet zo mooi. -Eerlijke smaak-.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Assassin schreef:
    Ik zou wel voor de tweede gaan, ze zijn mooier en ik vind dat bontje aan de bovenkant bij de eerste lelijk.


    Believe in yourself.

    Elenei schreef:
    Ik zou voor de eerste gaan. Die ogen iets eleganter.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Alduin schreef:
    Ik vind de eerste op de foto mooier qua vorm, maar misschien als je de tweede aan hebt dat die er ook beter uit ziet qua vorm. Ik weet het niet. Maar zo op de foto afgaande zou ik voor de eerste gaan.

    thiiis^^


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Die tweede zijn echt prachtig!

    Ik vind geen van beiden geweldig. Ik denk trouwens ook niet dat het veel zin heeft een topic als dit te starten; ga gewoon op je eigen mening af, wat heeft die van ons voor nut?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Assassin schreef:
    Ik zou wel voor de tweede gaan, ze zijn mooier en ik vind dat bontje aan de bovenkant bij de eerste lelijk.

    Elenei schreef:
    Ik zou voor de eerste gaan. Die ogen iets eleganter.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Freerunner schreef:
    Ik vind de bovenste leuker, dat bontje is leuk (:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik wist niet eens dat ze Dr Martens met bont erin hadden. Ze zijn zonder bont al superwarm.

    Maar, ik zou ook voor de tweede gaan. Maar dat is mijn smaak.


    Food.

    T is niet zo mijn stijl, maar de eerste vind ik leuker (:


    Inspiration can hit you any time

    Ze zijn geen van beiden mijn ding maar ik zou de tweede nemen als ik jou was.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Alduin schreef:
    Ik vind de eerste op de foto mooier qua vorm, maar misschien als je de tweede aan hebt dat die er ook beter uit ziet qua vorm. Ik weet het niet. Maar zo op de foto afgaande zou ik voor de eerste gaan.

    Tempesta schreef:
    Ik vind geen van beiden geweldig. Ik denk trouwens ook niet dat het veel zin heeft een topic als dit te starten; ga gewoon op je eigen mening af, wat heeft die van ons voor nut?


    Omdat ik zelf niet kan kiezen, daarom dat ik aan anderen vraag welke zij zouden kiezen als ze mij waren. Er is niks mis met een mening vragen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.