• Zoals de titel zegt, zit ik dus in een dilemma. Ik mag van mijn moeder namelijk een paar winterschoenen bestellen, maar nu zit ik al een paar dagen te twijfelen tussen twee modellen:
    Deze:



    En deze:



    Ik zou willen dat jullie eerlijk zijn, ook al vinden jullie ze spuuglelijk. En kom ook niet aan met "De tweede, want het zijn Dr. Martens", ik wil gewoon weten welke jullie zouden kiezen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik vind de eerste mooier.


    Take risks and conquer your fears.

    Feline schreef:
    Geen van beiden als ik heel eerlijk mag zijn.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Om eerlijk te zijn, allebei niet. Maar als ik toch moet kiezen, zou ik voor de eerste gaan^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alduin schreef:
    Ik vind de eerste op de foto mooier qua vorm, maar misschien als je de tweede aan hebt dat die er ook beter uit ziet qua vorm. Ik weet het niet. Maar zo op de foto afgaande zou ik voor de eerste gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Grammarnazi schreef:
    Om eerlijk te zijn, allebei niet. Maar als ik toch moet kiezen, zou ik voor de eersttweede gaan^^


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Assassin schreef:
    Ik zou wel voor de tweede gaan, ze zijn mooier en ik vind dat bontje aan de bovenkant bij de eerste lelijk.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    De bovenste vind ik leuker. Ik vind het bontje leuk staan en ze ogen ook eleganter dan de andere.


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    De bovenste vind ik leuker. Ik vind het bontje leuk staan en ze ogen ook eleganter dan de andere.


    life is awesome

    Ik vind ze om eerlijk te zijn allebei lelijk, maar goed daar vroeg je natuurlijk niet om.
    Als ik dan toch moet kiezen zou ik voor de eerste kiezen. Er zit een bontje aan de bovenkant en dat lijkt me wel lekker warm voor in de winter. (Vooral als het sneeuwt).

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:15 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    De eerste, ik vind hem er mooier uit zien en zoals Tragically al zei dat bontje er in kan lekker warm zijn voor in de winter.


    Physics is awesome

    Feline schreef:
    Geen van beiden als ik heel eerlijk mag zijn.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik zou voor de bovenste gaan.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Die bovenste zijn vrouwelijker, maar ik vind ze allebei niet zo eigenlijk.


    Life is hard and then we die

    1.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De eerste! :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife