• toen ik vandaag opstond was mijn keel helemaal opgezwollen en mijn neus helemaal verstopt en had koort, dus ik hoefde niet naar school. De griep heerst--
    Maar nu verveel ik me dus dood en kan ik niet wachten tot ik beter ben zodat ik naar buiten kan (:
    Maar om het nut in dit topic te houden, wie is er gezellig ziek met mij ?(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nog een zieke hier. Of eigenlijk al voor 2 weken. Vandaag dan toch een dagje thuis gebleven. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Veel zieke mensen at the moment. Een aantal van mijn vrienden zijn ook ziek.
    Beterschap aan alle zieken!

    Ik niet, ik was wel vorige week ziek.

    Ik ben niet ziek, maar moest naar het ziekenhuis, dus nu ben ik thuis. :'D
    Beterschap!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik niet. (: Heb serieus nergens last van. Beterschap aan alle zieken!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik ben nu ook ziek (: Heb koppijn ):


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik niet, ik heb gewoon een vrije dag ^^

    In ieder geval, Beterschap!(flower)


    Tijd voor koffie.

    Ik ben sinds het weekend ziek, maar ik ben alweer bijna genezen. Gelukkig beginnen mijn lessen volgende week pas.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik voel mij niet opperdepop, maar ben niet ziek. Beterschap allemaal!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alleen stonnie, en pijn in m'n maag. Was om 12 uur al uit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb nu ook last van vreselijke buikpijn D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben al de hele week ziek. D:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben sinds zondag erg verkouden. Ik kan echt uit het niets ziek worden. Maar bij verkoudheid ga ik meestal wel gewoon naar school, kan ik lekker andere mensen aansteken (mijn vriendinnen zijn bang voor me en willen niet meer naast me zitten :c). Gelukkig ben ik altijd maar kort ziek, ik word echt gek van verkoudheid D:


    i put the fun in funeral

    Ik heb twee vriendinnen aangestoken en ook mijn zus^^
    die zijn dus morgen allemaal ziek(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Was vorige week ziek. :c


    Destroy what destroys you.