• Hallo lieve mensen, die op dit topic durfde te klikken.
    Wel, ik ga een nieuw verhaal schrijven en aangezien ik een catastrofe ben in het verzinnen van persoontjes ,dacht ik dat het wel leuk zou zijn om ze door jullie te laten verzinnen. ;3

    Het verhaal kort samengevat;

    De 16-jarige Ariël is nieuw in het kleine Engelse vissersdoprje Crawsford, haar haren zijn rood haar ogen blauw en haar lippen zachtroze. Ze is vreselijk mysterieus, en ligt meestal in het water.
    Ze is een zeemeermin.
    De 17-jarige James merkt haar ook op, en kan zijn ogen niet van haar afhouden. Hij is vastbesloten het mysterie achter het meisje te ontrafelen, koste wat het kost.

    Rollen nodig:

    Vriend James: Coockies
    Zus Ariël: Coockies
    Zus Ariël:Curlies
    Broertje Ariël: XInnocenceX
    Vreemd meisje school: Feline
    Buurmeisje James: Oczy
    Ex James: TheSeasons
    Eventuele andere rollen die bedacht kunnen worden:

    Lijstje om intevullen:

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Foto:
    Overig:
    Waarschuwen?:

    Have fun loves ;3.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 21:01 ]


    A day without sunshine is like, you know, night.

    [Hij is klaar, maar ik weet niet of hij goed is...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hij is perfect love ;)


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Oké dan kan je nu beginnen met hoofdstukjes toch:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Haha, ja ik zal straks proloog activeren (A)


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Jippie, ben benieuwd :)


    To live is to fight ~ Shinku

    Coockies schreef:
    Rol: Vriend James
    Naam: Guy William Campbell
    Bijnaam: Guy of Will. Voor vrienden Guy, beste vrienden Will en familie leden William. Officieel heet hij: William Guy Campbell, maar hij vond Guy een leukere naam, dus heeft hij het omgedraaid.
    Leeftijd:18 jaar
    Nationaliteit: Hij is half Italiaans en is toen verhuisd naar waar hij nu woont.
    Karakter: Guy is zeker van zijn zaak en weet wat hij wilt. Hij heeft veel vrienden en gezelligheid is dan ook belangrijk voor hem. Hij doet zijn eigen willetje en die is niet altijd goed. Als mensen geheimen hebben, wilt hij achter die geheimen komen. Kosten wat het kost. Hij heeft een beetje een hekel aan mysterieuze types, omdat ze te gesloten zijn, volgens hem. Gemeen doet hij echter nooit. Af en toe een geintje uithalen vind hij geweldig, maar het blijft onschuldig. Hij is zelfstandig en slim. Hij doet hoog niveau op school, al verwacht je dat eerst niet. Hij gedraagt zich buiten school dan ook niet slim. Hij sport veel en is veel bezig met zijn toekomst. Wat hij wilt worden enz. Hij wilt namelijk iets worden richting het onderzoeken van het onbekende. Zoals wezens, het heelal enz. Verder is hij een lief en behulpzaam persoon en kan je hem vertrouwen. Al zijn te grote geheimen niet altijd veilig.
    Uiterlijk: Guy is erg gespierd omdat hij vaak sport. Kwa sporten doet hij surfen, skateboarden en voetballen. Hij neemt elke ochtend een duik in de zee, dat is mogelijk omdat hij aan het strand woont. Verder heeft hij bruin haar en groen bruine ogen. Hij is blank, maar wordt snel bruin. Hij is lang, namelijk 1.91 en vrij gespierd gebouwd door het surfen en zwemmen. Verder is hij stoer gekleed, maar heeft ook iets badboy achtigs wat meiden of juist laat afschrikken of juist aantrekt.
    Foto:



    Overig: Guy is dol op zee, strand, water, zeedieren enz. Hij heeft een baantje om geld te verdienen in een park met waterdieren. Daar zijn dieren zoals Orka's, dolfijnen, zeeleeuwen enz. Ook heeft hij nog een ander baantje als strandwacht om de mensen in het water in de gaten te houden.

    [Ik hoop dat dat met het karakter mag en zo... Zeg maar als dat niet zo is dan pas ik het aan:) Is hij zo goed? ]


    Hij is knap! En James trouwens ook! Sorry dat moest ik even zeggen/schrijven

    Waar halen jullie toch die foto's van knappe jongens vandaan?


    Physics is awesome

    WeHeartIt. Maar diegene die ik heb gebruikt speelde in Step up 4:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne