• Hallo lieve mensen, die op dit topic durfde te klikken.
    Wel, ik ga een nieuw verhaal schrijven en aangezien ik een catastrofe ben in het verzinnen van persoontjes ,dacht ik dat het wel leuk zou zijn om ze door jullie te laten verzinnen. ;3

    Het verhaal kort samengevat;

    De 16-jarige Ariël is nieuw in het kleine Engelse vissersdoprje Crawsford, haar haren zijn rood haar ogen blauw en haar lippen zachtroze. Ze is vreselijk mysterieus, en ligt meestal in het water.
    Ze is een zeemeermin.
    De 17-jarige James merkt haar ook op, en kan zijn ogen niet van haar afhouden. Hij is vastbesloten het mysterie achter het meisje te ontrafelen, koste wat het kost.

    Rollen nodig:

    Vriend James: Coockies
    Zus Ariël: Coockies
    Zus Ariël:Curlies
    Broertje Ariël: XInnocenceX
    Vreemd meisje school: Feline
    Buurmeisje James: Oczy
    Ex James: TheSeasons
    Eventuele andere rollen die bedacht kunnen worden:

    Lijstje om intevullen:

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Foto:
    Overig:
    Waarschuwen?:

    Have fun loves ;3.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 21:01 ]


    A day without sunshine is like, you know, night.

    [Maar ik heb de zus toch? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Rol: Zus Ariël
    Naam: Keira Aria Geen idee wat achternaam is(Misschien Flow, maar jouw story)
    Bijnaam: Gewoon Keira of Aria. Zussen vaak 2de naam, ouders 1e naam en bij vrienden verschillend
    Leeftijd: 18
    Nationaliteit:Zelfde als Ariël
    Karakter:Keira is een vrolijk, spontaan en open meisje. Ze staat soms een beetje in contrast met Ariël. Ze houdt van haar familie en heeft veel voor ze over. Ze is erg betrouwbaar en zelfstandig. Ze vertrouwd veel mensen, maar dat vertrouwen moet je winnen. Alleen geeft ze dat vertrouwen soms te snel. Geheimen die echt belangrijk zijn, houdt ze voor zich. Daar is ze vastbesloten in. Ze leidt een zelfstandig leventje, is slim en opgewekt. Ze houdt van nieuwe avonturen en risico's nemen. Ze zit eerste jaar op haar universiteit en pakt die kans goed aan. Ze haalt hoge cijfers en is erg intelligent. Toch heeft ze ook haar min kantjes, zoals ze soms naar de slechte kant dreigd te gaan. Zo valt ze op badboy's en is ze makkelijk in de val te leiden. Ook heeft ze nog haar kinderlijke trekjes en is ze eigenwijs en koppig. Wat felle discussies op kan leveren. Vooral als het om jongens gaat. Haar vriendjes worden namelijk niet altijd geaccepteerd door haar ouders.
    Uiterlijk: Keira heeft zwarte haren dat een beetje in een slag zit, maar ook heel steil kan vallen. Ze heeft groen bruine ogen die erg opvallen. Ze heeft zachroze lippen. Haar uiterlijk laat haar sterk en volwassen overkomen, terwijl ze in haar gedrag soms onvolwassen is. Haar kledingstijl is stoer. Gaten in broeken, leren jacks enz. Ze draagt haar haren vaak los, in een vlecht of in een staart. Ze houdt van oorbellen en sieraden.
    Foto:



    Overig: nee
    Waarschuwen?: Ja!

    [Is het karakter wat?]


    hij is af:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Er zijn twee zussen love :P


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Oja:) Ik dacht 1 zusje:) Maar goed, ben heel benieuwd naar je story! Hahaha, mag je er meer aanmaken trouwens? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tuurlijk <3


    A day without sunshine is like, you know, night.

    [Is Ariël als in Ariël de kleine zeemeermin? Hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Uhuu, daar heb ik het wel van gestolen ja (A)


    A day without sunshine is like, you know, night.

    [Maar ziet ze er ook zo uit of anders? Ik wil weten hoe Ariël en James zijn:) Ghehehe x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ariël ziet eruit als de Ariël uit de film ja (A)

    (Ik hou trouwens van the little mermaid ;$)


    A day without sunshine is like, you know, night.

    [Dat is toch een serie?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Er is ook een serie van, maar het begon allemaal met de twee films (A)


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Ja, weet ik, die heb ik heel vaak gezien. Hahaha:) Maar is die serie ook getekend of niet? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ja, die is ook getekend.(A)


    A day without sunshine is like, you know, night.



    Ariël ziet er ongeveer zo uit (A)


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Okeee:) En James? Ghehe, alleen nieuwsgierig hoor, hoef je niet te laten zien x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne