• Hallo lieve mensen, die op dit topic durfde te klikken.
    Wel, ik ga een nieuw verhaal schrijven en aangezien ik een catastrofe ben in het verzinnen van persoontjes ,dacht ik dat het wel leuk zou zijn om ze door jullie te laten verzinnen. ;3

    Het verhaal kort samengevat;

    De 16-jarige Ariël is nieuw in het kleine Engelse vissersdoprje Crawsford, haar haren zijn rood haar ogen blauw en haar lippen zachtroze. Ze is vreselijk mysterieus, en ligt meestal in het water.
    Ze is een zeemeermin.
    De 17-jarige James merkt haar ook op, en kan zijn ogen niet van haar afhouden. Hij is vastbesloten het mysterie achter het meisje te ontrafelen, koste wat het kost.

    Rollen nodig:

    Vriend James: Coockies
    Zus Ariël: Coockies
    Zus Ariël:Curlies
    Broertje Ariël: XInnocenceX
    Vreemd meisje school: Feline
    Buurmeisje James: Oczy
    Ex James: TheSeasons
    Eventuele andere rollen die bedacht kunnen worden:

    Lijstje om intevullen:

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Foto:
    Overig:
    Waarschuwen?:

    Have fun loves ;3.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 21:01 ]


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Rol: broertje van Ariël
    Naam: Tobi Bevin (...weet de achternaam niet...)
    Bijnaam: ...geen... (of je moet zelf wat bedenken, misschien een soort koosnaampje van zijn oudere zussen of zo)
    Leeftijd: 12
    Nationaliteit: dezelfde als Ariël
    Karakter: Tobi is een heel hyperactief jochie. Hij is enorm enthousiast en heeft ongelofelijk veel energie. Hij is niet bepaald verantwoordelijk en is enorm impulsief. Eerst doen dan denken, zeg maar. Hij is heel naïef en geloofd eigenlijk alles wat hem wordt verteld. Hij komt hierdoor redelijk snel in de problemen waar anderen hem altijd weer uit moeten redden. Tobi wil altijd alles doen om de mensen om wie hij geeft te beschermen, maar hij faalt hier eigenlijk altijd in. Hij is vaak wat onhandig en klunzig. Hij is ook erg onschuldig, iets wat hem heel schattig maakt. Hij is vaak wat koppig en eigenwijs en is erg kinderlijk meestal.
    Uiterlijk: Tobi is 1.45 lang, best wel klein dus. Hij heeft blond haar en donker bruine ogen.
    Foto:



    Overig: Tobi heeft echt een knuffelgehalte. Hij wordt vaak schattig gevonden en mensen willen gewoon voor hem zorgen. Hij heeft gewoon een kinderlijke en aandoenlijke uitstraling.
    Waarschuwen?: Yes pleasee ^^

    Als er nog iets anders moet of zo laat je het maar weten ;)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:40 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    heb je nog iemand nodig?


    Do what people say you can't.

    Uhuu, we hebben nog een zus van Ariël nodig, een buurgjongen van James en een vriend van James.


    A day without sunshine is like, you know, night.

    ik ga zo de zus maken x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Okey ;)


    A day without sunshine is like, you know, night.

    misschien nog een vriendin van haar?


    Do what people say you can't.

    Ik wil ook nog wel een meisje maken met een mysterieuze achtergrond die eventueel ook zeemeermin is? Of een soort zeemeerminvriendin? ;3


    26 - 02 - '16

    Daar komt Feline weer met haar ideeën :P
    Nee, zou leuk zijn :D.
    Ik ben trouwens tegelijkertijd Filosofie aan het maken, en opzoek naar een plaatje van James :P


    A day without sunshine is like, you know, night.

    @AgentP, een normale schoolvriendin?


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Rol: Zus Ariël
    Naam: Lizzy River -achternaam-
    Bijnaam: Liz , Riv
    Leeftijd: 15
    Nationaliteit: -zelfde als Ariël-
    Karakter:
    Liz is meestal wel aardig , maar kan soms wat bot overkomen. Ze word dan ook vaak boos en vaak is dat om niets. Liz probeert wel aardig te doen tegen anderen en wilt dan ook graag vrienden maken. Liz is vaak wel hyper-actief , terwijl ze niets anders heeft gedronken of gegeten. Ze kan echt letterlijk als een stuiterbal stuiteren en praat vaak aan een lange stuk door. De meeste mensen vinden het een leuke draai aan haar karakter.
    Uiterlijk:
    Liz heeft donkerrood haar en heeft aquamarijn blauwe ogen. Haar lichaam is slank en is ongeveer 1.70 lang. Haar haar komt tot midden haar rug. Door haar haar lijkt ze best veel op haar zus , Ariël , maar dat valt nog wel mee. Ze heeft haar haar geverfd toen ze 14 was , dus een jaartje eerder.
    Foto:


    Overig:
    Waarschuwen? Yes hun (:

    [Ik kon geen goeie foto vinden :$]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:16 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dankje love! Ik ga hem zeker gebruiken :D


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Of wacht , is deze foto beter?
    Maar jij mag het zelf weten (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    De 2e is denk ik beter, daar ziet ze er iets jonger uit (A)


    A day without sunshine is like, you know, night.

    aangepast :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Rol: Een van de zeemeerminnen vrienden van Ariël
    Naam: Lilith Zara Montgommery
    Bijnaam: Lily
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Latijns-Amerikaanss
    Karakter: Lilith is een zachtaardig meisje dat, ook al verwachten velen dat niet, zeker weten een ruggengraat heeft. Ze laat zich nooit mee slepen met wie dan ook. Ze laat zich niet meeslepen als het gaat om mode, om gebruiken of wat dan ook. Ze haat meelopers en is dan ook blij dat ze er zelf niet een is. Lilith heeft een hart van goud en is dol op haar vriendinnen waar ze helemaal weg van is. Haar vrienden gaan voor haar door het vuur en zo doet zij dat ook voor hen. Ze zou niet weten wat ze zonder haar vrienden zou moeten en dat wil ze niet eens weten. Ze wil ze voor geen goud kwijt. Haar vrienden mogen haar zelfs midden in de nacht opbellen als er wat is. Verder is Lilith een best ongeduldig en soms lichtelijk arrogant meisje. Maar dit uit ze vaak op een grappige manier en doet het om mensen de gek aan te steken. Ook aan de duckfaces op foto's doet ze niet mee, ze vindt het lelijk en mainstream.
    Uiterlijk: Lilith heeft goudblonde lokken die sierlijk om haar schouder hangen. Ze heeft een stel prachtig blauwe ogen en mooi gevormde lippen. Ze heeft een wipneusje en een gezicht waarin een stel prachtige kaaklijnen te zien zijn. Ze is erg slank en draagt vaak tunieken of skinny jeans met t-shirts. Ze is erg trots op haar uiterlijk, maar ook wel weer een beetje onzeker. Veel mensen zijn jaloers op haar uiterlijk en daar heeft ze het moeilijk mee. Ze heeft een stel schitterende tatoeages die op haar pols en schouder te zien zijn. Eentje met vogeltjes en eentje met een tekst.
    Foto: Staat bovenaan
    Overig: Lilith woont in een druk gezin met een broertje die adhd heeft en een zus die pdd-nos heeft. Haar ouders hebben daar de handen vol aan en hebben er dan ook erg veel moeite mee om de boel draaiende te houden. Soms wordt Lilith dan ook vergeten door de drukte.
    Waarschuwen?: Jah ;3


    26 - 02 - '16