• Ik vind 'em echt vreselijk geworden! Eerst vond ik hem heel mooi en was ik er blij mee, maar ik begin hem steeds meer en meer te haten!
    En nu maar wachten tot 28 september...
    Nog iemand ooit spijt gehad van een username? (om het een beetjje nuttig te houden)

    Ondertussen heb ik het al verandert, niet dat ik supercontent ben, maar het is beter als Camile.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 8:50 ]


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Dat had ik de eerste week met Hoppus, die vond ik eerst echt vreselijk, maar ik vond hem daarna steeds leuker worden.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Nee, ik vind de mijne nog wel leuk ;p

    De eerste 4. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    En maar te schrijven zwijgen over shirley1D en IveFeelings, ugh >.<

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:14 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Nee, maar ik heb maar 5 usernames gehad of zo iets...


    Food.

    Nope, ik vind al mijn usernames wel leuk. Alleen xButtercup was jammer van die x, maar ja, Buttercup bestond al. (':
    Ik ga deze, Parachutes, voorlopig niet veranderen. Ik heb 'm al best lang en ben er trots op. De meeste mensen kennen mij ook als Parachutes, dus ja.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn eerste, en ik wil nu heel graag weer terug naar LittleMixer...


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Whittemore schreef:
    (...)
    In feite is Svenska gewoon goed, wat staat voor Zweeds. Svensk is ook een optie, maar als je het zegt als in "Ik praat Zweeds," dan is het weer Svenskt. Dan is er ook nog Svenkan wat staat voor Zweed. (:


    Hmm, mijn woordenboek is dan fout bezig, guess so. Bedankt voor de informatie, dan heb ik een nieuwe username op de lijst. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat heb ik echt super vaak :>


    Caution first, always.

    Nee, ik denk altijd lang na voor ik 'm verander en doe dat niet even zomaar.

    Van Anatolia. Ik had het in een impuls genomen omdat ik die andere beu was. Maar ik ben heel tevreden over Rembrandt.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Allemaal deze gaat opzich nog redelijk :)


    •*• Lululu •*•

    Nee, zoveel heb ik er nog niet gehad.
    En deze username vind ik echt afhsjdk leuk :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    I am ashamed about Mulan. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    I am ashamed about Mulan. (:


    :o
    Hoe kan je - je daar nou over schamen! Mulan is een held!


    26 - 02 - '16