• Ik vind 'em echt vreselijk geworden! Eerst vond ik hem heel mooi en was ik er blij mee, maar ik begin hem steeds meer en meer te haten!
    En nu maar wachten tot 28 september...
    Nog iemand ooit spijt gehad van een username? (om het een beetjje nuttig te houden)

    Ondertussen heb ik het al verandert, niet dat ik supercontent ben, maar het is beter als Camile.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 8:50 ]


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Nein, ik heb hem nog niet veranderd en dat ben ik voorlopig ook nog niet van plan D:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Nop.
    Althans niet op dit account. Hierna neem ik gewoon weer Guitarstring and I love that name.


    O, look at all the fucks I give:

    Ik irriteerde me echt mateloos aan mijn vorige, aangezien die met hoofdletters was geschreven.


    Don't find love. Let love find you.

    De eerste paar namen van mij zijn vreselijk.

    Ik heb er zeker geen spijt van, maar mijn eerste drie zijn niet zo bijzonder.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik vind best veel van mijn oude usernames stom achteraf x]. Heb al een tijdje Audacity, ik hou van die naam. Toch wil ik opzich wel weer eens wat anders, maar weet niet wat :C


    i put the fun in funeral

    Svenka schreef:
    Ja, Svenka. Het moest Svenska zijn, wat ook eigenlijk fout Zweeds bleek. Het hoorde Svensk te zijn. Afijn, ik had toch liever Svenska gewild of Blomkvist behouden. Uppsala, Lappland, Bellmansgatan, Tack of Plague staan ook wel als optie open. (cat)

    In feite is Svenska gewoon goed, wat staat voor Zweeds. Svensk is ook een optie, maar als je het zegt als in "Ik praat Zweeds," dan is het weer Svenskt. Dan is er ook nog Svenkan wat staat voor Zweed. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nee. Ik durf de mijne nooit te veranderen omdat ik altijd bang ben dat ik er spijt van ga krijgen, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn originele inlognaam momo15 was vreselijk. Van mijn andere namen heb ik geen spijt. Maar ik heb nu al heel lang Junns. En die houd ik ook nog een tijdje.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dirtypaws schreef:
    Ja, ik vond mijn vorige username, Panini, verschrikkelijk ><


    Ik vond die juist super leuk! En jou username trouwens ook!


    Life is full of fake people

    Lioncourt schreef:
    De eerste paar namen van mij zijn vreselijk.


    26 - 02 - '16

    Alleen van Mitch377 en MoonWarrior. DragonSpirit vind ik niet heel geweldig, maar ook niet echt slecht. De rest vind ik geweldig tot uberawesome.

    Bij uberawesome hoort mijn huidige username en DarkSavior. Hoewel DarkSavior toch net iets meer. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind hem best leuk eigenlijk! Een meisje uit mijn klas heet zo.
    Voor de rest ben ik vrij blij met mijn usernames. Zeker met die die ik nu heb. Altijd leuk om namen van personages die je leuk vind te kunnen gebruiken.


    Tears are words the heart can't say.

    SandraEversx, curlybiatch, Wandererr & Sherlockshit zijn lelijk. Wandererr is opzich wel leuk maar dan zonder die dubbele r. Het moest zo zijn want Wanderer bestond al :W
    Degene daarna vind ik wel leuk (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vond Paralyzedx verschrikkelijk, nu ben ik wel blij met mijn username.


    That is a perfect copy of reality.