• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    'Ik zei niet dat ik altijd een goede engel ben,' zeg ik dan met een lachje. En dan ga ik boven haar hangen met mijn gezicht dicht bij dat van haar, 'Als ik een goede engel zou zijn zou ik je nu misschien wel moeten vermoorden..' ik kijk haar recht aan. Ik ga met mijn hand over haar wang. 'Maar ja, jij bent ook geen goede demon,' grinnik ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Vreemd figuur toch.' zeg ik als hij boven me gaat hangen. Ik kijk hem aan terwijl ik mijn handen naast me heb laten liggen.
    'Vermoorden eh?' zeg ik dan en trek een bedenkelijk gezichtje. 'Sounds good, maar weet dat ik me niet zomaar gewonnen geef.' zeg ik met een knipoog. Hij gaat met zijn hand over mijn wang en ik kijk er even naar en glimlach. 'Gelukkig heb ik dat nooit durven zeggen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    'Ik weet manieren om je over te halen jezelf over te geven,' zeg ik met een lach. Ik laat me weer naast haar zakken en trek haar dicht tegen me aan terwijl ik haar aan kijk. 'Maar gelukkig mag ik je, en heb ik er geen reden toe... En ik doe het sowieso bijna nooit, demonen opjagen.' ik kijk haar nog steeds aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Succes (: jk ben eerste vrij ^^]

    Leslie Day
    Zijn 'niet plagen' klinkt als een vraag dus ik ga gewoon door terwijl Jake mijn lichaam inzeept. Zijn borstkas wordt overladen met kusjes. En ook zijn tepels laat ik niet met rust waar ik regelmatig langs lik, in bijt of een kusje op druk.


    Jake Sadler
    Ik kreun en druk haar tegen de koude muur achter haar aan. Ik zoen zachtjes haar hals en glimlach tegen haar huid aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    'Wat voor manieren dan?' vraag ik nieuwsgierig en hij laats zich weer naast me vallen. Mijn ogen volgen zijn bewegingen en hij trekt me dichter naar zich toe waardoor zijn lichaamswarmte mijn lichaam weer overspoeld. 'Gelukkig mag je me?' zei ik met een lach. 'Zo zo meneer is een beetje vol van zichelf.' Ik steek mijn tong plagerig uit en knipoog liefjes.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Hij drukt me tegen de muur aan die koud is in vergelijking met mijn warme lichaam. Ik ril een keer en dan kust Jake mijn hals. Ik voel hem glimlachen. En ik bijt op mijn lip terwijl ik mijn hoofd opzij houd zodat Jake er beter bij kan. Mijn handen gaan nog steeds over zijn borstkas heen. En dan zijn buik. Onderbuik. Heupen. Bovenbenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Ik grinnik, 'Die manieren ga ik je niet vertellen,' zeg ik simpel. En dat doe ik ook echt niet. Zelfs niet als ze op haar verleidelijkst doet, en ik kan sowieso wel goed tegen verleiding. 'En niet zozeer vol van mezelf,' grijns ik, 'Ik ken mezelf gewoon.' en dit keer knipoog ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zuig zachtjes in haar nek maar zet steeds net geen zuigzoen. Ik streel zachtjes haar borsten gewoon zo dat mijn handen iets kunnen doen en bijt heel lichtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kreun gefrustreerd. 'Jij plaagt mij ook,' zeg ik dan. Ik heb mijn ogen gesloten. De stralen lopen nog steeds over ons heen. Dan ga ik met mijn hand van zijn bovenbeen iets naar binnen toe. Door een streling. Hij plaagt mij, ik plaag hem. Ik kreun weer zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.' mompel ik zachtjes tegen haar huid en ga verder met plagen en kusjes geven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik keek hem even onderzoekend aan en lachte zachtjes. 'Echt niet?' vraag ik dan en schud mijn hoofd. 'Ik zal het maar van je aannemen.'
    Ik trek een lijn vanaf zijn gezicht tot aan zijn borst met mijn vingen en glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik moet toch zachtjes lachen als hij dat zegt. 'Oke,' lach ik zachtjes. Dat kan voor elkaar komen. Mijn hand glijdt nog verder en ik streel dan over zijn lid. 'wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten,' zeg ik zacht en met een lichte kreun.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Ik kijk haar aan, 'Soms dan zijn er dingen die je gewoon moet geloven,' zeg ik met een lachje. 'Neg zoals dat ik onweerstaanbaar ben, anders zou je hier nu niet liggen.' nu staat er een grijns op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik bijt op mijn lip en stop dan zodat ik achteruit kan stappen. 'We zouden beter stoppen voor we betrapt worden zoals de andere keren.' zeg ik en grijns.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik, 'Jij kan gewoon niet tegen het plagen,' zeg ik met een grijns en ietwat uitdagend en ik kijk hem aan. 'En alle andere keren waar we het echt aan het doen... Nu nog niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.