• Ja, van Gymnasium 2 naar VWO 2. Het enige erbij is die 2 bijna-nooit-meer-gebruikte rottalen Latijn en Grieks. Ik moet hier keihard voor aan de bak om er nog maar een 6je uit te persen, waar ik later toch niks aan heb omdat ik geen dokter o.i.d wil worden. misschien politicus, lijkt me wel leuk. We hebben ook nog een vak vergelijkend met geschiedenis; KCFV (Klassieke Culturele Filosofische vorming). Ik haat mijn school (zonder mijn vrienden en leraren (en diegene die ik leuk vind) natuurlijk.) en ben bereid om alles achter te laten van deze rotschool. En, natuurlijk altijd, mijn ouders. Ze zeggen dat ik slim genoeg ben en alles, maar het maakt hun geen ene reet uit wat IK wil. Het lijkt wel of ze me soms te zitten saboteren door goeie dingen die gebeurd zijn, maar naar mijn mening wordt nooit gevraagd.Mijn vrije tijd is verkleind tot alle tijd na school tot 2-3 uur maximaal, met veel huiswerk maar misschien 1 uur. Ik ben bereid om hard te werken, maar niet zo hard om maar een 6 terug te krijgen en mijn vrienden kwijt te raken (wat natuurlijk al gebeurd is door mijn vrijetijdsverlaging) Hoe kom ik weg?!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:13 ]

    I feel te same. Alleen ben ik zo dom geweest om zowel Grieks als Latijn in mijn profiel te stoppen en dan ook nog Frans, Engels en Nederlands. Jup, pretty hard.
    Gelukkig ging Grieks me in de tweede en derde goed af, maar Latijn minder.
    Toch zou ik als jij nu al met moeite zessen haalt, afstromen, want het wordt alleen maar moeilijker... (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.