• Als ik me verveel kijk ik het best vaak. Het is erg leuk om te zien wat ze allemaal maken.


    Dat gif (cat)

    Maar als ik het kijk, krijg ik altijd de neiging om ook zoiets geweldigs te maken haha. Helaas kan dat natuurlijk niet. Ten eerste is het veel te duur en het lukt waarschijnlijk pas na een aantal keren oefenen.

    Ik ken dat haha! Heb ik ook altijd. Ik vind Cake boss zo geweldig...alleen vergeet ik het altijd te kijken op de tijd dat het gewoon op tv is. Al die extra zendders waar het op komt hebben wij allemaal niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik krijg er gewoon honger van :Y)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    De dingen die daar maken zijn zo epic!


    26 - 02 - '16

    O, dat is geweldig. Die Buddy barst echt van de energie. :'D


    everything, in time

    Rechazame schreef:
    Ik ken dat haha! Heb ik ook altijd. Ik vind Cake boss zo geweldig...alleen vergeet ik het altijd te kijken op de tijd dat het gewoon op tv is. Al die extra zendders waar het op komt hebben wij allemaal niet.

    Mja ik ken de tijden van wanneer dat programma op tv komt ook niet dus ik kijk het gewoon op de laptop. ^^

    Instagram schreef:
    Ik krijg er gewoon honger van :Y)

    Ik ook, altijd haha. :'D

    Feline schreef:
    De dingen die daar maken zijn zo epic!

    Indeed. En soms zit ik echt met spanning toe te kijken hoe ze die dingen dan verplaatsen. Ik denk altijd dat het mis gaat.

    Bagoly schreef:
    O, dat is geweldig. Die Buddy barst echt van de energie. :'D

    Ik vraag me af waar hij dat vandaan haalt. Soms vind ik hem wel een beetje irritant, hij schreeuwt soms te veel en doet soms alsof hij een god is of zo. x3

    Ik krijg altijd honger als ik dat naar programma kijk. Ook krijg ik net als jij zin om zelf zo'n kunstwerk te maken als ik zie wat voor lekkers ze allemaal maken, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.