• Ligram is een vredig elfendorpje in het land Troglokhaan. Alles gaat er goed en niemand bemoeit zich met het dorp omdat er nooit wat gebeurt. Totdat het koningshuis van Troglokhaan wordt overgenomen door de kwade wezens. Niemand weet wie het overleefd heeft of niet. Het enige dat duidelijk is, is dat Troglokhaan wordt onderdrukt door kwade wezens. Er zijn wezens die proberen in opstand te komen, maar het lijkt allemaal geen zin te hebben. Ligram wordt vergeten en de mensen in Ligram houden zich stil. Totdat een nieuw elfenmeisje in het dorp komt wonen.

    Regels:
    - Je mag pesten en vloeken zolang het in het verhaal hoort. Als je OOC (out of character) iets zegt proberen we het gezellig en vriendelijk te houden.
    - Als je iets OOC zegt schrijf je het tussen vierkante haken [zo dus].
    - 16+ mag.
    - Je gaat niet tegen elkaar in, of je moet het even OOC uitpraten met elkaar. Als de ander jouw goede idee verpest bij voorbeeld kan je dat zeggen. Je kan niet zomaar dingen schrijven die nergens op slaan.
    - Je mag hooguit 2 characters hebben.
    - Je schrijft de naam van je character boven je bericht en schrijft in de ik-vorm.

    Post in het forum onder deze link een reactie om mee te doen:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139004&page=last&message=175

    Personages:
    Sherina - MaraCroft
    Rae-Linn - SandyBeta
    Dastan - Sakura1994
    Avelaine - Sakura1994
    Raven - Feline

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 11:10 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sherina

    Ik weet niet voor hoe lang ik al gelopen heb en ik heb mijn richtingsgevoel zo'n beetje verloren. Wie weet loop ik al dagen rondjes. Maar dan zie ik een huisje. Ik loop er naartoe en zie dan meer huizen. Het is een dorp, eindelijk! Ik loop het dorp in en merk dat sommige wezens me raar aankijken. Hebben ze nooit vreemden gezien? Ik zoek een hotel, maar kan niks dergelijks vinden. Ik loop wat rondjes en geef het op. Ik ga maar op de rand van een fontein zitten en drink mijn laatste beetje water op.

    [Ze is nu in het dorpje Ligram. Voor de nieuwen hier, dit is ongeveer de bedoeling. Veel plezier =)]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    *forever alone


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Dastan
    Ik loop wat verveeld rond door het dorp, geen idee wat te doen, ik heb eigenlijk nergens zinin, maar toch. Ik loop naar het pleintje waar een fontein staat een mooie en een leuk plekje om er af en toe heen te gaan, het is niet echt mijn lievelings plek, daar heb ik een veel rustiger plekje voor. ik loop naar de fontein en ga er op zitten vlakbij een andere meisje die ik geen aandacht gun.

    Sherina

    Een jongen kwam ook bij de fontein zitten, maar het zag er niet uit alsof hij zin had in praten. "Hoe heet dit dorp?" vroeg ik voorzichtig.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Dastan
    Ik kijk het meisje aan en onderzoek haar even.
    'Ligram.' zeg ik zachtjes.

    [Sorry dat ik zo lang niet reageerde >.<]

    Sherina

    Ligram? Daar heb ik nog nooit van gehoord, dacht ik. Misschien was ik hier dan veilig. Ik keek om mee heen. Ik vroeg me af of ik een plek zou kunnen vinden om te wonen. Ik zag een oude vrouw lopen en het leek alsof ze me nieuwsgierig aankeek. Maar toch ergens ook boos, alsof ik hier niet hoorde te zijn. Ik vroeg me af waarom. "Zou ik hier ergens kunnen wonen?" vroeg ik, en ik draaide me weer naar de jongen.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.