• Hey hey,
    Ik heb een nieuwe oorbel besteld. Ik moet het even met jullie delen. Ik vond ze al een hele tijd leuk, maar heb hem nu eindelijk besteld.
    Taadaaaaaaaaaaaa



    Het is precies die. Ik vind het wel wat hebben. Ze hebben heel veel verschillende soorten (ook van nadere dingen dan draken).



    Leuk?

    Hebben jullie ook nieuwe dingen gekocht? Of willen jullie iets gaan kopen? Tell it me.


    Life is full of fake people

    sugarflake schreef:
    Die zijn zo mooi, ik wou dat ik er zo in de winkel kon kopen.


    Kan ook vast wel ergens, maar online bestellen kan ook prima hoor. Doe ik bijna met alles! ^^


    Life is full of fake people

    Woohoo, supervet. Ik wil ook zo eentje! Maar dat kan gewoon als je 1 gaatje (in elk oor) hebt?
    Ik wist helemaal niet dat dat soort über gave oorbellen bestonden, is er ook een site die meer dan alleen draken heeft?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 17:45 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Woohoo, supervet. Ik wil ook zo eentje! Maar dat kan gewoon als je 1 gaatje (in elk oor) hebt?
    Ik wist helemaal niet dat dat soort über gave oorbellen bestonden, is er ook een site die meer dan alleen draken heeft?


    Leuk he!?
    Ja, kan gewoon in ieder oor, je moet er wel een niet te groot oor en een niet te klein oor voor hebben, maar het moet als het gewoon passen. Je oor hoeft er niet voor opgerekt te zijn. ^^

    Op Ebay heeft allerlei soorten en maten!


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    (...)

    Leuk he!?
    Ja, kan gewoon in ieder oor, je moet er wel een niet te groot oor en een niet te klein oor voor hebben, maar het moet als het gewoon passen. Je oor hoeft er niet voor opgerekt te zijn. ^^

    Op Ebay heeft allerlei soorten en maten!


    Aha. Alleen weet ik niet echt waarop je dan moet zoeken bij ebay en welke 'oormaat' ik heb. hihi


    Aan niets denken is ook denken.

    Hij is leuk !!
    ik wil er ook zo 1ntje maar dan met een roos.
    en ik krijg over een maand mijn 100 euro om te shopen dus ik
    ga de winkels een plunderen !!
    ^^


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Lexus schreef:
    (...)

    Aha. Alleen weet ik niet echt waarop je dan moet zoeken bij ebay en welke 'oormaat' ik heb. hihi


    Haha, ik zal even voor je zoeken. Zal de link zo in deze topic zetten.


    Life is full of fake people

    dit zijn de draken oorbellen.

    Klik
    klik
    Klik
    klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik

    Hier boven staan er gewoon een paar. Ik weet niet of het allemaal jou stijl is (ook niet allemaal die van mij hoor), maar ik hoop dat je er wat aan hebt. Volgens mij kan je ze ook op Large bestellen. Gewoon naar vrouwen en dan naar sieraden gaan. Het is allebei betrouwbaar om te bestellen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:09 ]


    Life is full of fake people

    Awesome^^
    Ik heb woensdag nieuwe dansschoenen gekocht xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."