• Hey hey,
    Ik heb een nieuwe oorbel besteld. Ik moet het even met jullie delen. Ik vond ze al een hele tijd leuk, maar heb hem nu eindelijk besteld.
    Taadaaaaaaaaaaaa



    Het is precies die. Ik vind het wel wat hebben. Ze hebben heel veel verschillende soorten (ook van nadere dingen dan draken).



    Leuk?

    Hebben jullie ook nieuwe dingen gekocht? Of willen jullie iets gaan kopen? Tell it me.


    Life is full of fake people

    ik zou ze zelf nooit doen als ik gaatjes zou hebben maar ze zien er echt gaaf uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    kittje schreef:
    Ow, niet in winkels
    jammer:(


    O, vast wel. Maar online kopen bij Ebay en Large is helemaal vertrouw baar. Bij Ebay is er vaak ook geen verzendkosten.


    Life is full of fake people

    Uneventful schreef:
    Het moet je staan, anders is het echt lelijk.


    26 - 02 - '16

    Ik vind die ook zo gaaf. En ik wil ze eigenlijk nog steeds, ik weet al heel lang van t bestaan van deze oorbellen. Maar ik heb een bril en mijn krullen vallen meestal bijna helemaal over mijn oren heen, dus ik denk dat die combinatie niet mooi is, en om er dan zo veel geld aan uit te geven..

    Oeh gaaf, maar het moet je wel staan indd!
    Ik heb een nieuw parfum luchtje gekregen, het nieuwe Lady Gaga parfum en het ruikt echt heel goed (:
    En ik ben van plan of een nieuwe outfit te kopen broek en shirt/vest ofzo, of nieuwe hakken, twijfell.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zou het zelf nooit dragen, maar ik vind ze wel gaaf. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik wil er ook zo eentje ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Echt heel vet!


    Don't find love. Let love find you.

    Dies echt stoer!


    None but ourselves can free our minds.

    Omg. Dat is echt vet. o.o


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scharry schreef:
    Die zien er echt stoer uit. Waar heb je ze vandaan? Oh, moeten je oren daarvoor opgerekt zijn?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind hem echt vet leuk! :D

    Als ik er 1 zou kopen zou ik de 1e van het rijtje kopen omdat die mij beter zou staan.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Love it ! Ik wil ze ook die eerste tweede en laatste. Maar darvoor moet ie zeker zijn gestretcht. :o


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Absoluut niet mijn stijl, maar ze zijn wel vet gaaf!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Die oorbel is gewoon ubercool!!!(cool)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk