• gotsamme, ik werk bij de supermarkt en ik heb een inlogcode en stuff gekregen voor plaza, want daar moeten we inloggen als je je werktijden wilt weten, maar ik kan niet inloggen. In mijn contract stond ook al een fout, dus ik heb het niet ondertekend en ik zou een nieuwe krijgen maar dat heb ik dus na 2 weken nog steeds niet gekregen -_- ik word dus echt een beetje gek hiervan.


    What by Zeus' beard is going on????

    Kun je ze niet opbellen en het vragen?

    Lioncourt schreef:
    Kun je ze niet opbellen en het vragen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    wat raar.. maar als je je contract niet ondertekend heb en je hebt nog geen nieuwe ingevuld lijkt het me best wel logisch dat je nog niet kunt inloggen..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    AHplaza? Deed er bij mij ook heel lang over. =)

    En waarschijnlijk kun je dus niet inloggen omdat je nog niet officieel ondertekend hebt. Pas daar maar mee op, want ze zijn dus niet zwart-op-wit verplicht je te betalen voor het werk wat je nu doet. Als dat tenminste nog steeds zo is.

    Niet om je bang te maken, mijn ervaring met AH is altijd heel erg goed geweest, maar alsnog. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!