• Spiritueel/paranormaal zeiktopic
    Ik blijf de rest van mijn leven alleen als ik in mijn dromen steeds visioenen krijg en als mijn emoties nog worden bediend met de afstandbediening van vroeger. In dit topic kon je lezen dat ik iemand mijn nummer wou sturen. Nu kreeg ik daar donderdag-vrijdag nacht een droom over dat dat verkeerd zou uitpakken. Tegen beter weten in heb ik gister het berichtje toch gestuurd en al niet veel later, na een stuk of 15, smsjes vroeg hij me of ik heb leuk vond. En daar was het typische Thalita-keerpunt weer...
    PATS!BOEM! Weggevoelens. Ik heb hem dus heel lief en kalm uitgelegd dat het niet mijn bedoeling was die indruk achter te laten en dat dit niet het geval was. En het allerergste van alles, is dat het op dat moment ook niet eens een leugen was. Want mijn gevoelens waren officieel meteen verdwenen.

    Nu heb ik het al geaccepteerd dat ik 'anders' dan anderen ben,
    en ook al heeft die jongen gezegt 'gelukkig, want ik wil wel nogsteeds een hoop fun met je maken op stage, net zoals de afgelopen dagen.' Zit ik ermee met het feit dat ik er zo langs heb kunnen zitten, wat betreft die jongen. Hij gaf zelf ook wel toe dat het van zijn kant ook misschien wat meer overkwam, maar ik kan echt niet geloven dat hij helemaal niks voor mij voelt. Dat kan gewoon niet, gebaseerd op de dingen die hij heeft gezegt. Maargoed, die gevoelens heb ik niet meer. En nu moet ik dus het pijnlijke onderwerp bij mijn psycholoog aansnijden dat ik waarschijnlijk niet meer weet hoe ik van iemand moet houden - of iemand kan behouden. Ik weet niet eens of ik hem wel uberhaupt "leuk" heb gevonden..

    Maar om het topic useful te houden,
    Iemand die ook zo'n leuke spooky gave erop overhoud?
    Of iemand die mij gewoon een berichtje wil sturen? ;p

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 8:35 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Was dat dat sms'je met Call me maybe? Sounds creepy this ^^.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik had vroeger ook dromen die ik nu echt ook meemaak, nu is het wat minder maar ik vond het ook best eng en durfde gewoon weg niet meer te dromen.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Nouja, bedenk zo, jij hebt hem net afgewezen, dan staat het wel heel vaag al gaat hij dan opeens zeggen dat hij jou wel leuk vindt, toch?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nouja, bedenk zo, jij hebt hem net afgewezen, dan staat het wel heel vaag al gaat hij dan opeens zeggen dat hij jou wel leuk vindt, toch?


    Ja inderdaad, dat klopt ook. Laat ik het dan zo zeggen: als hij niks romantisch voor mij voelt, dan heeft hij toch wel een zeer speciale manier om met me om te gaan. Want zoals hij mij behandeld, in die korte tijd dat wij elkaar kennen is niet iets wat je normale omstandigheden kunt noemen..

    EDIT:
    En ik bedenk me nu dat hij eigenlijk helemaal niks heeft gezegt over eventuele gevoelens voor mij. Hij heeft alleen gevraagd of ik wist dat hij een vriendin had. Dus eigenlijk, is het helemaal niet eens zeker of hij nu wel of geen gevoelens voor mij heeft. Uhhhg... -.-

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:17 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ephesus schreef:
    Was dat dat sms'je met Call me maybe? Sounds creepy this ^^.


    Ja, dat was call me maybe ^.^


    I'll lick the poison from right off your kiss