• Het gerucht gaat rond dat mijn broer (27) sinds kort iets heeft met 'n meisje (17). De bewijzen stapelen zich op en ik kan er niet meer omheen... Het moet haast wel waar zijn. Maar, oh, ik ben zó kwaad. Hoe kan hij zo ongelooflijk stom zijn. Het verschil is friggin' 10 jaar! Ze zitten beide in een totaal andere levensfase. Ik ken haar redelijk goed, zat bij haar in 't volleybal team en ik kan niet begrijpen hoe zij matchen. Pfffft :/ 'k Word helemaal gek van de gedachte. Kwaad, bezorgd, verdrietig. Een mengeling van zoveel emoties. Ik vind het gewoon zo ontzettend stom.

    Stel ik me aan? D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind van niet. Tien jaar is wel veel voor iemand die 17 is.


    I am an idiot, I move.

    Love is love.

    Mijn moeder had met een 20 jaar oudere man, toen zij zelf 18 was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn nicht en haar vriend schelen 11 jaar. Als ze verliefd zijn/van elkaar houden wat maakt leeftijd dan uit? Ik snap je bezorgdheid want het is je broer maar hij is een volwassen man en dus oud genoeg om te beslissen of een relatie met een 17-jarig meisje wel een goed idee is.

    Maar eigenlijk begrijp ik niet waarom je kwaad bent.


    Physics is awesome

    Ik vind dat je je niet aanstelt, tien jaar is echt veel verschil, tenminste op die leeftijd. Kan je er niet met je broer over praten ofso?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    jaimyhoi schreef:
    Love is love.

    Mijn moeder had met een 20 jaar oudere man, toen zij zelf 18 was.

    Dat is niet zo vreemd, maar 2 jaar verschil.

    OT: Ik zou het aan je broer zelf vragen, voordat je conclusies trekt. Of aan dat meisje.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Wel, zij is nog een kind... Je kan zeggen wat je wil over leeftijden, maar ze gaat nog gewoon naar school! Dus ik vind dat je je een beetje zorgen mag maken.
    Helaas lijkt er mij geen goede oplossing, misschien een serieus gesprek?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    10 jaar op die leeftijd begint inderdaad wel al te tellen. Je kan het hem altijd eens vragen of hij inderdaad iets met haar heeft. Persoonlijk vind ik het ook niet echt slim van hem, maar ik ben er niet om over iemand anders zijn leven te oordelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oczy schreef:
    Mijn nicht en haar vriend schelen 11 jaar. Als ze verliefd zijn/van elkaar houden wat maakt leeftijd dan uit? Ik snap je bezorgdheid want het is je broer maar hij is een volwassen man en dus oud genoeg om te beslissen of een relatie met een 17-jarig meisje wel een goed idee is.

    Maar eigenlijk begrijp ik niet waarom je kwaad bent.

    Juist, een 'volwassen man' en een 'meisje'. :/ Ik ben helemaal niet tegen een leeftijdsverschil, maar ze zitten nu beide in een totaal andere levensfase. Daarnaast vind ik 't wel heel erg overhaast dat zij nu al op FB heeft aangegeven dat ze 'n relatie heeft. Het gaat gewoon nergens over.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Dat is niet zo vreemd, maar 2 jaar verschil.

    OT: Ik zou het aan je broer zelf vragen, voordat je conclusies trekt. Of aan dat meisje.
    nee haar moeder was 18 haar vader 38 xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind van niet. Hun zien het waarschijnlijk anders, maar ik vind tien jaar inderdaad een beetje veel! Hij is waarschijnlijk al aan het werk(?). En zij moet nog beginnen aan een studie ofzo? Geen idee. Maar ik geef je gelijk.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Gatiss schreef:
    Ik vind van niet. Hun zien het waarschijnlijk anders, maar ik vind tien jaar inderdaad een beetje veel! Hij is waarschijnlijk al aan het werk(?). En zij moet nog beginnen aan een studie ofzo? Geen idee. Maar ik geef je gelijk.

    Yu'up. Hij heeft al 'n vaste baan, eigen huis etc.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gazzaniga schreef:
    Ik vind van niet. Tien jaar is wel veel voor iemand die 17 is.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Pyromancer schreef:
    10 jaar op die leeftijd begint inderdaad wel al te tellen. Je kan het hem altijd eens vragen of hij inderdaad iets met haar heeft. Persoonlijk vind ik het ook niet echt slim van hem, maar ik ben er niet om over iemand anders zijn leven te oordelen.

    Ik vind 't nogal ongemakkelijk om daar naar te vragen :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je stelt je echt niet aan, Nynkjelief! Het is een zeer groot verschil en zoals je al zei, ze zitten allebei in een totaal andere levensfase.
    Jouw moeder moet inderdaad maar eens gaan bellen want wat je broer nu doet is fout. Bovendien is het niet verstandig, want als er iets fout gaat tussen die twee, kan zij hem chanteren aangezien het 'illegaal' is, mochten zij iets meer van plan zijn.


    everything, in time

    IIlumination schreef:
    (...)nee haar moeder was 18 haar vader 38 xD

    èh?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran